728 x 90

دستگیری یک مأمور وزارت اطلاعات در آلبانی به جرم قاچاق مواد مخدر و ارسال برای مزدوران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

 

دستگیری یک مأمور وزارت اطلاعات در آلبانی به جرم قاچاق مواد مخدر و ارسال برای مزدوران

 

طبق اطلاعیه رسمی پلیس آلبانی یک مأمور رژیم آخوندی از عوامل انجمن نجاست وزارت اطلاعات آخوندها (آسیلا) در آلبانی از روز چهارشنبه ۱۴دسامبر ۲۰۲۲ (۲۳ آذر ۱۴۰۱) به جرم قاچاق و توزیع مواد مخدر توسط پلیس شهر دورس دستگیر شده است. در روز ۱۷دسامبر دادگاه ناحیهٔ دورس مقرر کرد که مزدور مزبور به نام موسی جابری‌فر باید تا تعیین‌تکلیف توسط دادگاه در بازداشت باقی بماند. او ۷۶قرص روانگردان اکستازی را برای رساندن به ۶ مزدور دیگر انجمن وزارت اطلاعات که در یک کمپ بسته (به نام کارچ) نگهداری می‌شوند، در بسته شکر جاسازی کرده و به یک زن مأمور داده بود.

دستگیری یک مأمور وزارت اطلاعات در آلبانی به جرم قاچاق مواد

طبق حکم دادگاه ویژهٔ مبارزه با فساد و جرایم سازمان‌یافته در آلبانی (SPAK) در مورد شبکهٔ مأموران سپاه و اطلاعات در آلبانی به تاریخ ۲۱تیر ۱۴۰۱ (۱۲ ژوئیه ۲۰۲۲) یازده تن از مزدوران مورد بازجویی و تفتیش قرار گرفته بودند و دستگاههای الکترونیکی و تلفنهای همراه و کامپیوترهای آنها ضبط شده بود. مزدوران عبارت بودند از: حسن حیرانی، مهدی سلیمانی، غلام شکری، مصطفی بهشتی، عبدالرحمان محمدیان، حسن شهباز، سرفراز رحیمی، محمود دهقان گورابی، محمدرضا صدیق، رضا اسلامی و علی هاجری. طبق حکم دادگاه این افراد «متهم هستند که توسط سرویسهای مخفی ایران، سپاه قدس پاسداران ایران برای به دست آوردن اطلاعات در مورد سازمان مجاهدین در آلبانی پول دریافت می‌کنند». به گزارش بالکان وب (۱۶ ژوئیه۲۰۲۲) ساختار ویژهٔ مبارزه با فساد و جرایم سازمان‌یافته (SPAK) به مدت چهار سال در حال انجام تحقیقات در مورد سلولی است که قصد حمله به مجاهدین خلق در آلبانی را داشت.

متعاقباً در ۱۹آبان ۱۴۰۱ شش تن از این مزدوران (حسن حیرانی، مهدی سلیمانی، رضا شکری، حسن شهباز، علی هاجری و احسان بیدی) دستگیر و به کمپ دربسته منتقل شدند. به نظر می‌رسد وزارت بدنام برای حفظ و نگهداری مزدوران خود راهی جز رساندن مواد مخدر به آنها نیافته است. این مواد اکنون در اختیار دادسرای ناحیه دورس است.

شایان یادآوری است که موسی جابری‌فر در سال۱۳۹۵ نیز به‌دلیل جرایم ننگین دیگر به ۳سال زندان محکوم شده بود که پس از ۲سال با یک درجه تخفیف آزاد شد. اما به فعالیت‌های مجرمانه در خدمت وزارت اطلاعات آخوندها ادامه داد (اطلاعیه سخنگوی مجاهدین در لندن-۳ فروردین ۱۳۹۵).

مقاومت ایران پیوسته بر ضرورت محاکمه، مجازات و اخراج مأموران و مزدوران اطلاعات و سپاه و نیروی تروریستی قدس از کلیهٴ کشورهای اروپایی تأکید کرده است.

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۷ آذر ۱۴۰۱ (۱۸ دسامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41140f46-1d2a-4fb3-af3a-0ce0a42920eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات