728 x 90

دستگیری دو عضو حزب‌الله لبنان در کلمبیا

وزیر دفاع کلمبیا
وزیر دفاع کلمبیا

به گزارش یورو نیوز؛ دیه گو مولانو وزیر دفاع کلمبیا گفت: دو فرد مرتبط با حزب‌الله لبنان حدود دو ماه پیش در این کشور بازداشت شده‌اند.
نشریه ال تیمپو روز دوشنبه ۲۴آبان به‌نقل از دیه گومولانو نوشت، وزیردفاع کلمبیا از حضور حزب شیطان لبنان در ونزوئلا و ارتباطش با گروه‌های تروریستی و تأمین مالی آنها ابراز نگرانی کرده است.
وزیر دفاع کلمبیا با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با حضور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی این کشور گفت، این دو عضو حزب شیطان پیش از ارتکاب یک عمل جنایتکارانه بازداشت و از کلمبیا اخراج شده‌اند.
دیه گو مولانو در ادامه تصریح کرد، فعالیت‌های حزب شیطان لبنان در این کشور به ظن عملیات جنایتکارانه تحت‌نظر است.
وی سپس گفت: دو ماه پیش در مواجهه با یک مورد مجبور شدیم برای دستگیری و اخراج دو تبهکار که از طرف حزب الشیطان لبنان برای انجام یک عمل جنایتکارانه در خاک کلمبیا مأموریت داشتند، عملیاتی را انجام دهیم.


لازم به یادآوری است که، حزب الشیطان که روابط بسیار نزدیکی با رژیم ایران دارد پیش‌تر از برنامه خود برای حضور گسترده‌تر در آمریکای لاتین خبر داده بود. رژیم و ونزوئلا به‌ویژه از زمان احمدی‌نژاد روابط گرمی دارند و حضور اقتصادی رژیم ایران و کارگزاران آن طی سال‌های اخیر در ونزوئلا چشمگیر بوده است.(یورونیوز ۲۴آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1ed6ce7-97ce-4c40-9155-386f9a1d95dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات