728 x 90

دست‌افشانی و سم کوبیدن و جفتک پرانی وحوش ولایت خامنه‌ای از قضاییه جلادان تا جمعه‌بازارهای ولایت فقیه

غریب آبادی معاون سردژخیم اژه‌ای
غریب آبادی معاون سردژخیم اژه‌ای

دست‌افشانی و سم کوبیدن و جفتک پرانی وحوش ولایت خامنه‌ای

از قضاییه جلادان تا جمعه‌بازارهای ولایت فقیه

به‌خاطر حمله به مجاهدین در آلبانی همراه با خوابهای پنبه‌دانه‌ای!

 

غریب‌آبادی معاون دژخیم اژه‌ای و رئیس حقوق‌بشر قضاییه جلادان:

از کشورهای میزبان مجاهدین این انتظار را داریم که با آنها برخورد کنند

و حتی گسترده‌تر از آن باید مجاهدین رو اخراج بکنند

کشورهایی که میزبان مجاهدین هستند مسؤل هستند باید پاسخ‌گو باشند

که چرا اینها را که ۱۷هزار را ترور کردند در کشور خودشون میزبانی می‌کنند

 

 

غریب‌آبادی معاون قضاییه جلادان- ۴تیر ۱۴۰۲

شاهد بودیم اخیراً در فرانسه و آلبانی چه اتفاقی افتاد خود اونها به نتیجه رسیدند که ماهیت این گروهکها هم‌چنین تروریستی هست اینها برای کشورهای میزبان خودشان هم تهدید هستند و جالب هست که حداقل در شش ماه گذشته مکررا اعضای این سازمان تروریستی و برخی فرماندهان‌شان مکررا افتخار می‌کردند که بله ما هفده‌هزار نفر را کشتیم و بیشتر هم می‌کشیم این حامی گروهکها کی بود؟ کی اینها را از فهرست لیست گروهک‌های تروریستی خارج کرد؟ همین بحث کشورهای غربی و آمریکا

در مورد منافقین سیاست ما بسیار روشن است. گروهک تروریستی تروریستی منافقین از نظر ما کاملاً یک گروهک تروریستی ست و دست از خوی تروریستی خودش بر نداشته کشورهایی که میزبان منافقین هستند مسؤل هستند باید پاسخ‌گو باشند که چرا این جانیان رو که هفده‌هزار بی‌گناه ایران را ترور کردند و به‌شهادت رسوندند در کشور خودشون میزبانی می‌کنند و بعضاً مورد حمایت قرار میدند حمایتهای سیاسی، اطلاعاتی، مالی و اقتصادی. طبیعتاً این‌که کشورهایی که منافقین در اونجا مستقر هستند به این نتیجه برسند که این گروهک و اعضای اون باید برخورد بکنند ما این انتظار رو قطعاً از اون کشورها داریم و حتی گسترده‌تر از اون باید منافقین رو اخراج بکنند از کشورهای خودشون. حتی باید اونها رو به پیشگاه عدالت معرفی بکنند و محاکمه بشوند این درخواست ماست جزو برنامه‌های ما هست و تروریستها در هر جا در امان نخواهند بود. اقدامات قضایی گسترده‌یی هم، هم انجام دادیم و هم در دست اقدام است که به‌زودی انشاءالله خبرهای اون منتشر خواهد شد. (خبرگزاری دانشجو و ایرنا رژیم ۴تیر)

 

آخوند کریمی تبار امام جمعه خامنه‌ای در ایلام

فرانسه تسلیم اراده جمهوری اسلامی شد و به آنها اجازه تجمع نداد

امیدواریم در آینده نزدیک بر اثر تلاش جمهوری اسلامی

برای استرداد آنها دنیا با ما همراهی کند

آخوند کریمی تبار امام جمعه خامنه‌ای در ایلام ۲ تیر ۱۴۰۲

دشمن نمی‌تواند کاری انجام بدهد دشمنی که برای منافقین سازمان منافقین که در سی‌ام خردادماه ۶۰ با یک راهپیمایی در مرکز جمهوری اسلامی اعلام جنگ مسلحانه کرد تمام قد ورود پیدا کرد اینا تصور کردن با جنگ داخلی می‌توانند نظام را ساقط کنند و خواسته‌های خودشان را بر مردم تحمیل کنند هفده‌هزار انسان بی‌گناه را به‌شهادت رساندند و دنیا از آنها حمایت کرد آنان به کشور جمهوری اسلامی حمله کردند و در همان حال از حمایت‌های دشمنان برخوردار بودند و بعد از شکست مفتضحانه آنها باز آنها را مورد حمایت خود قرار دادند آمریکایی‌ها منافقین را از لیست تروریستها خارج کردن در آلبانی به آنها پناه دادند و در این جنگ نرم به‌عنوان افرادی که تمام وقت و تمام توان در فضاهای مجازی تأثیرگذار بودند با نقشه‌هایی که دشمن به آنها می‌داد چه مطالبی را مطرح کنند چه دروغ‌هایی را در جامعه نشر بدهند چه اکاذیبی را ترویج کنند جنگ تمام‌عیار فضای مجازی علیه ما داشتند کشورهای اروپایی از آنها حمایت می‌کردند در سالگرد اعلام جنگ مسلحانه اونها نشست جهانی در فرانسه داشتند اما امروز می‌بینید که در مقرشان در اشرف سه توسط کشور میزبان مورد تهاجم قرار می‌گیرند و در بین آنها جنگ و درگیری ایجاد می‌شود برای اولین بار در تاریخ این سیه روزها می‌بینیم که فرانسه تسلیم اراده جمهوری اسلامی می‌شود و به آنها اجازه تجمع نداد مثل این‌که غرب و آمریکا و اروپا پذیرفتند از این منافقین سیه روز ساخته نیست لذا امیدواریم که در آینده نزدیک تلاش جمهوری اسلامی برای استرداد آنها و محاکمه آنها دنیا با ما همراهی کند و اینها در کشور ما به دست عدالت سپرده شوند.»(تلویزیون ایلام رژیم ۳ تیر)

 

آخوند فلاحتی نماینده خامنه‌ای در استان گیلان

مجاهدین ۱۷ هزار از نزدیکان شما را کشتند امروز دیگر آواره هستند

آمریکایی‌ها هم گفتند ما از دولت آلبانی حمایت می‌کنیم از اینها حمایت نمی‌کنیم

دیگه کجا می‌خواهید بروید؟

فرانسه هم شاید می‌خواهد با نظام ساخت و پاخت بکند

 

آخوند رسول فلاحتی امام جمعه رشت ۲تیر ۱۴۰۲:

«دیدید اینهایی که ۱۷هزار مردم ایران را به خاک و خون کشاندند منافقان خدا چه بلا آورد بر سر اینها؟ آلبانی آخرین مقصد اینها بود از این به بعد باید اینها بروند در بعضی کشورها طاق روبی بکنند شاید اونجا هم به اینها اعتماد نمی‌کنند دیدید خودشان هم دارند میگند میگند اروپا داره چه می‌کنه؟ فرانسه هم شاید می‌خواهد باایران ساخت و پاخت بکند ما جای ما کجاست؟

این سرنوشت اینهاست برادران و خواهران خانواده‌های شهدا ۱۷هزار شهیدی که منافقان نزدیکان شما را شهید کردند امروز دیگه آواره هستند ببینید آمریکاییها هم گفتند ما از دولت آلبانی حمایت می‌کنیم از اینها حمایت نمی‌کنیم دیگه کجا می‌خواهید بروید؟ »(تلویزیون شبکه باران رژیم ۳تیر)

 

دختر لاجوردی جلاد اوین و عضو مجلس ارتجاع:

شاهد خبری مسرت بخش بودیم

ورود پلیس به مقر مجاهدین در آلبانی

اعلام ممنوعیت برگزاری تجمع سالانه مجاهدین در فرانسه

 

دختر لاجوری جلاد اوین، مجلس ارتجاع -۴تیر ۱۴۰۲:

بعد از گذشت ۴۲ سال از جنایات منافقین و در سالگرد وقایع تروریستی ۳۰خرداد سال۶۰ بحمدالله شاهد خبری مسرت بخش بودیم حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم آلبانی برای ورود پلیس به مقر منافقین به‌دلیل رفتارهای خلاف قوانین آنها در آلبانی و هم‌چنین اعلام ممنوعیت برگزاری تجمع سالانه این گروهک تروریستی در فرانسه بعد از ۱۵ سال و اروپاییها بعد از سال‌ها خدمات دهی به منافقین خلق بالاخره متوجه تهیدات امنیتی آنها شدند.(خبرگزاری دانشجو رژیم ۴ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09b5c62e-5b44-4968-b70d-3f5073d0cc97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات