728 x 90

درگیری مسلحانه در ایرانشهر

مختار جمشیدزهی و صالح جمشید زهی
مختار جمشیدزهی و صالح جمشید زهی

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز پنجشنبه ۲۵ مرداد از یک درگیری مسلحانه در ایرانشهر، قتل دو هموطن بلوچ توسط نیروی سرکوبگر انتظامی و زخمی شدن یک مأمور این نیرو خبر داد.

به‌نوشته تسنیم سرکرده نیروی انتظامی ایرانشهر ادعا کرد مأموران این نیرو در محور مواصلاتی شهرستان ایرانشهر، یک دستگاه خودروی پژو را تحت رصد اطلاعاتی قرار دادند و نهایتاً دستور ایست صادر شد اما سرنشینان ضمن بی‌توجهی به ایست، از داخل خودرو به سمت مأموران اقدام به تیراندازی کردند.

سرکرده انتظامی افزود که با شلیک مأموران دو هموطن بلوچ که او آنها را اشرار مسلح می‌خواند، جان باختند و از خودروی آنها یک قبضه سلاح کلاش و کلت کمری به‌همراه مقادیر جنگی و سینه خشاب کشف شد.

سرکرده مزبور گفت که در این درگیری یکی از مأموران زخمی شده و تحت درمان است.

حال وش در این باره گزارش کرد در یک درگیری مسلحانه در ایرانشهر یک مأمور سرکوبگر نیروی انتظامی زخمی و دو هموطن بلوچ به نامهای مختار جمشیدزهی و صالح جمشیدزهی به‌قتل رسیدند. مأموران انتظامی تاکنون پیکر این دو هموطن را به خانواده آنها تحویل نداده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eaadac3b-9368-4602-b378-2c995a911c8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات