728 x 90

درگیری دستجات درونی باند خامنه‌ای بر سر چپاول خودروسازان و تجار ولایی

چپاول خودروسازان و تجار ولایی
چپاول خودروسازان و تجار ولایی

درگیری دستجات درونی باند خامنه‌ای بر سر چپاول ادامه دارد، در تازه‌ترین نمونه، سازندگان خودروی داخلی که اساساً سپاه پاسداران و وابستگانش هستند مانع واردات سواری خارجی شدند.

واردکنندگان، از اعضای مجلس ارتجاع یکدست شده خامنه‌ای و وابستگان مجلسی‌ها هستند.

 

در دومین هفته فروردین‌ماه ۱۴۰۱ دستجات مختلف باند خامنه‌ای بر سر تقسیم منافع حاصل از ساخت و فروش خودرو در ایران با یکدیگر درگیر شدند.

دو کمپانی اصلی سازنده خودروی داخلی یعنی ایران خودرو و سایپا که توسط سپاه پاسداران و وابستگانش مدیریت می‌شوند، مخالف واردات خودرو هستند، متقابلا دسته دیگری از باند خامنه‌ای که شامل برخی اعضای مجلس ارتجاع می‌شود در شمار واردکنندگان خودروی خارجی هستند.

و در اولین روزهای سال۱۴۰۱ این دو دسته بر سر وارد کردن یا وارد نکردن خودروی خارجی با یکدیگر درگیر شدند. پیش‌تر قرار شده بود ۹۶هزار دستگاه خودروی خارجی در سال۱۴۰۱ وارد شود. به‌ویژه که خودروهای داخلی که فاقد حداقل‌های ایمنی هستند، به ارابه‌های مرگ و تابوت متحرک معروف شده‌اند.

اما نهایتاً پاسداران و عناصرشان در مجلس ارتجاع موفق شدند واردات ۷۰هزار دستگاه خودروی سواری را لغو کنند تا مردم ناگزیر از خرید همان ارابه‌های مرگ ساخت کمپانی‌های متعلق به پاسداران شوند.

متقابلا اجازه وارد کردن ۲۶هزار دستگاه خودروی سنگین و ماشین‌آلات به واردکنندگان داده شد. تا سهم هر دو دسته باند خامنه‌ای تضمین شده باشد. جدای از این‌که بهای آن را مردم با جان و مال‌شان می‌پردازند. و به این ترتیب این مسابقه جنایتکارانه با نتیجه یک ـ یک به نفع طرفین و تماماً به ضرر مردم به پایان رسید. (روزنامه  حکومتی اقتصاد ۱۳فروردین )

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e807947b-b66a-4443-9351-ef5ff75f5ab1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات