728 x 90

درگذشت مادر مجاهد آمنه موسوی در قائمشهر - تسلیت خانم مریم رجوی

درگذشت مادر مجاهد آمنه موسوی در قائمشهر
درگذشت مادر مجاهد آمنه موسوی در قائمشهر

مادر بزرگوار مجاهد سیده آمنه موسوی در ماه مبارک رمضان و در آستانه شبهای قدر و ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان علی علیه‌السلام در قائمشهر پس از عمری صبر و مقاومت در برابر رژیم پلید آخوندها بدرود حیات گفت و به رحمت ایزدی پیوست.

مادر آمنه از مادران دلیر مجاهد در قائمشهر و مادر دو جاودانه‌فروغ آزادی مجاهدان شهید قنبرعلی سعادت‌نژاد و فتحعلی سعادت‌نژاد بود که در حماسه میهنی و عقیدتی فروغ جاویدان به‌شهادت رسیدند.

برادر او مجاهد شهید سید صالح موسوی نیز در سال ۶۰ توسط دژخیمان خمینی در زیر شکنجه به‌شهادت رسید و هنگامی که مادر آمنه به‌طور تصادفی در جمعی از هواداران مجاهدین از شرح شکنجه‌های صالح و مقاومت و شهادت قهرمانانه او مطلع می‌شود، بلادرنگ و در همان جمع به درگاه خدا شکر می‌کند و می‌گوید برای برادرم همین شایسته بود و مجاهدین بهترین راه را انتخاب کرده‌اند.

این روحیه رزمنده و مجاهدی مادر و شکرگزاری و ابراز افتخار او به برادر شهیدش ستایش دیگر هواداران را برمی‌انگیزد. هم‌چنانکه شجاعت مادر آمنه در مقابل پاسداران و مزدوران اطلاعاتی رژیم هم زبانزد آشنایان و همشهریانش در قائمشهر بود. زیرا شاهد بودند که نه داغ و فراق دو فرزند شهید و نه زخم زبانها و اذیت و آزار مزدوران، عزم و ایمان او را بیشتر کرده است.

 

خانم مریم رجوی به مادر مجاهد آمنه موسوی که از دوران مبارزات سیاسی و پایداریهای مردم دلیر قائمشهر در برابر ارتجاع و اعدامها و جنایات سرکوبگرانه خمینی و خامنه‌ای در این چهار دهه پیوسته پایدار و استوار بود، درود فرستاد و گفت: سلام بر این مادر شجاع مجاهد و دیگر مادران دلیر و مقاوم شهیدان که براستی مظاهر درخشان ایستادگی زن ایرانی در مقابل این رژیم زن‌ستیز و ضدبشری هستند.

برای مادر بزرگوار آمنه موسوی علو درجات طلب می‌کنم و درگذشت او را به همشهریان و بستگانش در قائمشهر و خواهران مجاهد لیلا و حکیمه سعادت در اشرف۳ تسلیت می‌گویم.

 

درگذشت مادر مجاهد آمنه موسوی در قائمشهر

درگذشت مادر مجاهد آمنه موسوی در قائمشهر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b6c159e-dd14-4648-bd9e-0154f3b3f2ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات