728 x 90

درگذشت شاعر و نویسنده انقلابی و پیش‌کسوت استاد رحمان کریمی مبارز خستگی‌ناپذیر آزادی

شاعر و نویسنده انقلابی و پیش‌کسوت استاد رحمان کریمی
شاعر و نویسنده انقلابی و پیش‌کسوت استاد رحمان کریمی

شاعر و نویسنده انقلابی و پیش‌کسوت استاد رحمان کریمی مبارز خستگی‌ناپذیر آزادی پس از نبرد طولانی با چندین بیماری در ۸۴سالگی در شهرکلن در آلمان بر اثر سکته مغزی درگذشت.

استاد رحمان کریمی با قلم و کلام نافذ خود خصم آشتی‌ناپذیر آخوندهای حاکم و قلم‌به‌مزدان و لابیهای رژیم بود و دشمن از جنگندگی او در عرصه هنر و ادبیات کینه عمیقی به‌دل داشت. این شاعر و نویسنده پیش‌کسوت دهه‌های زندگی در تبعید را با سختی و تنگدستی و در معرض دشنام و لجن‌پراکنی وقفه‌ناپذیر مزدوران رژیم به‌سر برد.

این نویسنده و شاعر آزاده دفاع سرسختانه از رهبری مقاومت و حقانیت مبارزه مجاهدین برای آزادی میهن را تعهد هر روشنفکر انقلابی می دانست و تا آخرین دم حیات به عهد خود با مردم و مقاومت ایران وفا کرد.

تسلیت‌های خانم مریم رجوی به‌خاطر فقدان مبارزی نستوه و خستگی‌ناپذیر با ۷۰سال سابقهٔ سیاسی و مبارزاتی به بستگان و نزدیکان به‌ویژه همسرش خانم فرشته کریمی، یارانش در شورای ملی مقاومت ایران و به مجاهدان اشرفی و جامعهٔ شاعران و نویسندگان متعهد و مبارز و عموم مردم ایران.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8aad4920-beaf-4822-8530-e4891f8f6645"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات