728 x 90

دروغهای رئیس سازمان انرژی اتمی

پاسدار محمد اسلامی، معاون رئیسی جلاد و رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم اخیراً در توجیه پیدا شدن آثار اورانیوم غنی‌شده در سایت‌های اتمی، کاربرد آن را تولید برق عنوان کرد و به سایت روسی اسپوتنیک گفت: «در حال حاضر با نیاز شدید به برق مواجه هستیم، از این‌رو ما هدف را تأمین ۵۰درصد تقاضای کشور برای ۱۰ تا ۱۶هزار مگاوات برق با ساخت نیروگاه‌های هسته‌یی جدید با ظرفیت ترکیبی ۸هزار مگاوات تعیین کرده‌ایم».

این استدلال آن هم در کشوری که دومین دارندهٔ گاز جهان است نشان می‌دهد تولید برق تنها پوشی برای اهداف دیگر است. از طرفی این پاسدار فراموش کرد که چند روز پیش‌تر، همکارانش اعلام کرده بودند میزان بسیار بالایی برق به عراق صادر می‌کنند!

هم‌چنان که ظاهراً خبر نداشت که به‌گفته دیگر مقامات حکومتی، صدور برق ایران به افغانستان هم ادامه دارد.

و در ادامه، هنگامی که رسانه‌های همین حکومت خبر می‌دهند امیر عبداللهیان، وزیر خارجهٔ رژیم به لبنانی‌ها پیشنهاد ساخت دو نیروگاه برق داده است، روشن می‌شود که دغدغه دیکتاتوری حاکم، نه مسایل و مشکلات مردم ایران، بلکه پیش‌بردن سیاست‌های تروریستی و جنگ‌افروزانه آخوندها در دیگر نقاط جهان است و اورانیوم غنی شده غیرمجازی هم که در سایت‌های رژیم پیدا شده‌است، هزینه چیزی غیر از برق مصرفی مردم ایران می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32aaf3a9-b398-4d94-839c-27ed3e2a88c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات