728 x 90

درخواست ظریف به مدیر عامل توئیتر برای بستن حسابهای مجاهدین مسخره است؛ پیامهای آلخو ویدال کوادراس و استراون استیونسون

استراون استیونسون - آلخو ویدال کوادراس
استراون استیونسون - آلخو ویدال کوادراس

فضیحت درخواست ظریف برای بستن حسابهای توئیتری مربوط به مجاهدین، دکتر آلخو ویدال کوآدراس: درخواست ظریف مسخره است، استراون استیونسون: دیکتاتوری مذهبی پس از بسته شدن حسابهای جعلی‌اش به دست و پا افتاده است.

 

درخواست ظریف برای بستن حسابهای توئیتری مربوط به مجاهدین

در پی فضیحت درخواست جواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی برای بستن حسابهای توئیتری مربوط به مجاهدین، دکتر آلخو ویدال کوآدراس، رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت درباره حرفهای او نوشت: این مسخره است جواد ظریف وزیر خارجه ایران که یک دیپلماتش به‌خاطر توطئه حمله تروریستی علیه گردهمایی ایران آزاد ۲۰۱۸ در پاریس با دهها هزار شرکت‌ کننده هم‌اکنون در آلمان در زندان به‌سر می‌‌برد از توئیتر می‌خواهد حسابهای مخالفان ایرانی را ببندد.

 

 

ظریف تلاش می‌کند که اپوزیسیون دموکراتیک خود را به اتهامات دروغین آلوده کند

استرون استیونسون، همآهنگ‌کننده کارزار برای تغییر در ایران نیز در پیامی نوشت: وزیر خارجه دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران که پس از بسته شدن شماری از حسابهای جعلی‌اش به دست و پا افتاده است، تلاش می‌کند که اپوزیسیون دموکراتیک خود را به اتهامات دروغین آلوده کند.

استراون استیونسون تأکید کرد، این حق مخالفان است که خواهان حقوق‌بشر برای یک ایران آزاد باشند.

 

 

 

درخواست رسمی جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران برای بستن حسابهای توئیتری مربوط به مجاهدین و براندازی و تغییر رژیم در ایران، به فضیحت بزرگی برای این رژیم تبدیل شد.

 

توئیت جواد ظریف

توئیت شتابزده جواد ظریف در روز یکشنبه ۲۵شهریود همراه با زمینه‌سازی قبلی و به کارگیری مزدوران شناخته شده رژیم در یک برنامه خریداری شده تلویزیونی، پس از آن صورت می‌گیرد که ماه گذشته مهمترین شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی مانند توئیتر و فیس‌بوک صدها حساب مربوط به رژیم را به‌خاطر تقلب و سوء‌استفاده از پوششهای جعلی بستند و از همین رو درخواست عجیب و مضحک ظریف رسوایی مضاعفی برای این دیکتاتوری تروریستی به بار آورده و بازتاب داخلی و بین‌المللی گسترده‌یی پیدا کرده است.

 

گزارش رویترز از شکایت ظریف

در این رابطه خبرگزای رویترز درباره توئیت جواد ظریف خطاب به جک دورسی رئیس توئیتر، نوشت: در ماه اوت شرکت فیس‌بوک توییتر و آلفا بت جمعاً صدها حساب مرتبط به‌عملیات تبلیغاتی منتسب به رژیم ایران را بستند. محمد جواد ظریف در توئیت خود گفت:« سلام جک. توئیتر حساب کاربران واقعی ایرانی شامل مجریهای تلویزیونی و دانشجویان را با فرض این‌که بخشی از یک عملیات نفوذ هستند بست. چطور است به روباتهای واقعی! در تیرانا که به برنامه تبلیغی تغییر رژیم در ایران ادامه می‌دهند، نگاهی بیاندازید؟»

رویترز افزود: وقتی از طرف خبرگزاری رویترز با توییتر در ایالات متحده تماس گرفته شد، توییتر از اظهارنظر در این مورد خودداری کرد.

خبرگزاری رویترز سپس به پیگری این ماجرا در رسانه‌های حکومتی پرداخته و می‌نویسد: رسانه‌های رژیم ایران اسرائیل، عربستان و گروه‌های اپوزیسیون شامل مجاهدین خلق را که بعضی از اعضای آن در آلبانی مستقر هستند متهم به بودن در پشت کمپینهای شبکه اجتماعی می‌کنند که فراخوان به سرنگون ساختن حکومت اسلامی در ایران می‌دهند و علی خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ایران ایالات متحده و اسراییل را متهم کرد که یک جنگ رسانه‌یی برای دلسرد کردن مردم در ایران به‌راه انداخته‌اند در حالیکه کشور با سختیهای اقتصادی بعد از اعمال دوباره تحریم‌های ایالات متحده مواجه است».

 

مقابله با کاربران مجاهدین

یورونیوز با عنوان « درخواست ظریف از توئیتر برای مقابله با کاربران آلبانی» نوشت: توئیت جواد ظریف هدف انتقادهای شدید قرار گرفت و بسیاری از کاربران در بخش نظرات نوشتند که نه ربات هستند و نه غیرواقعی و از آلبانی هم توئیت نمی‌کنند.

یورونیوز با یادآوری اظهارات قبلی ظریف در همین رابطه می‌نویسد: وزیر امور خارجه ایران روز ۱۰شهریور در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت(روحانی) نوشت: «الان بیشترین حضور در توئیتر از سوی ایرانیان، و کسانی است که با ما رابطه خوبی ندارند و بیشتر هم از خارج هدایت می‌شود، مخصوصاً از سعودی و آمریکا یک حرکت بسیار گسترده‌یی در این زمینه مشاهده می‌شود.

 

درخواست ظریف مضحک است

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت درخواست رسمی وزیر خارجه حکومت آخوندی برای بستن حسابهای مقاومت را اقدامی مضحک توصیف کرد و آن را ناشی از وحشت بزرگترین حامی تروریسم از قیام مردم ایران در آستانه تحریمهای نفتی که از ۱۳آبان شروع می‌شود دانست. به‌دنبال توئیت جواد ظریف، محمد محدثین در توئیتی نوشت: یک اقدام مضحک! وزیر خارجه رژیم آخوندها برای پوشاندن فضاحت بستن حسابهای رژیم در شبکه اجتماعی، از توئیتر خواست حسابهای مقاومت را ببندد. وی تریتا پارسی و دیگر مزدوران و برنامه‌های کثیف خریداری شده تلویزیونی را هم به خدمت گرفت. این بیانگر، وحشت بزرگترین حامی تروریسم از قیام مردم ایران در آستانه تحریمهای نفتی است.

 

حذف صدها صفحه فیس‌بوک و توئیتر رژیم ایران

یادآوری می‌کنیم در روز اول شهریورماه جاری، فیس‌بوک و توئیتر صدها صفحه و حساب کاربری مربوط به حکومت آخوندی را حذف کردند.

توئیتر نیز اعلام کرد: «امروز در همکاری با همتایان صنعتی، ما ۲۸۴حساب توئیتری را بستیم. طبق تحلیل موجود ما، به‌نظر می‌رسد منشأء بسیاری از این حساب‌ها ایران بوده است».

 

ناتانیل گلایشر رئیس سیاست امنیت سایبری فیس‌بوک، گفت: «ما توانستیم این شبکه را به مطبوعات حکومتی در ایران مرتبط کنیم؛ (این کار) از طریق اطلاعات ثبت نام علنی... و استفاده از آدرس‌های آی.پی. و اشتراک‌گذاری صفحات فیس‌بوک با مدیران مشابه‌ صورت گرفت. مثلاً بخشی از این شبکه «Quest ۴Truth» نام دارد و مدعی است که یک سازمان مطبوعاتی مستقل است؛ حال آن‌که در واقع با پرس تی.وی. یعنی شبکه انگلیسی‌زبان وابسته به رسانه حکومتی ایران در ارتباط است.

 

حذف حسابهای تقلبی رژیم ایران توسط گوگل

به‌دنبال شرکتهای فیس‌بوک و توئیتر، کمپانی عظیم گوگل نیز از حذف حسابهای تقلبی رژیم آخوندی برای انتشار اطلاعات دروغ خبر داد. گوگل اعلام کرد، ۵۸حساب کاربری مرتبط با اقدامات رژیم آخوندی برای ارائه اطلاعات کذب در سراسر سیستم عامل‌های خود مانند یوتیوب، بلاگر و گوگل پلاس را حذف کرده است.

کنت واکر(Kent Walker)، معاون ارشد شرکت امور جهانی در کمپانی گوگل، نوشت، این حسابها به پخش برنامه‌های رادیو تلویزیونی رژیم ایران مرتبط هستند. این حسابها ارتباط خود را با رژیم مخفی کرده بودند که این نقض قوانین و سیاست‌های ماست و به همین خاطر ما این‌گونه حسابها را حذف می‌کنیم.

وی افزود: عوامل درگیر این نوع فعالیت نفوذ، سیاست ما را نقض می‌کنند، و ما این محتوا را از خدمات خود حذف می‌کنیم و حسابهای این بازیگران را سد می‌کنیم...“

 

کارزار شیطان‌سازی

دیلی‌بیست در گزارشی پیرامون حذف صفحات و حسابهای مربوط به رژیم آخوندی توسط فیس‌بوک و توئیتر، به نمونه‌یی از کارزار شیطان‌سازی رژیم علیه مجاهدین و مقاومت ایران از طریق رسانه‌های خبری جعلی پرداخته و می‌نویسد: «این تحقیقات وقتی شروع شد که (شرکت امنیت سایبری) فایر آی، یک رسانه خبری جعلی آمریکایی به‌نام لیبرتی فرانت پرس را کشف کرد... دیلی بیست توئیت‌های یکی از حسابهای مرتبط با این کارزار را بازیافته است... حساب توئیتری لیبرتی (فرانت پرس) علاوه بر موضوعات مربوط به آمریکا، مخالفان حکومت ایران، از جمله سازمان مجاهدین خلق ایران را با هشتگ‌هایی هم‌چون BanTerrorOrg (سازمان تروریستی را ممنوعه اعلام کنید)، هدف قرار می‌داد؛ (سازمان مجاهدین) مدافع از سرنگونی حکومت مذهبی (حاکم بر) ایران است».

 

التماس برای بستن حسابهای توئیتری مجاهدین در انگلستان

به‌دنبال جواد ظریف، وزیر خارجه حکومت آخوندی، بعیدی نژاد، سفیر رژیم در انگلستان نیز خواستار بستن حسابهای مربوط به مجاهدین در توئیتر شد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: بعیدی‌نژاد از مسئولان شبکه مجازی توئیتر خواست که به‌درخواست رسمی جواد ظریف در چارچوب وظیفه قانونی خود برای بستن حسابهای جعلی که اقدام به ارسال هشتگ های براندازنده علیه (نظام) می‌کنند، اقدام کند.

 

تروریستهای توئیتری!

سپاه پاسداران در ارگان خود فعالیتهای اینترنتی مجاهدین را «انگشت تروریستهای توئیتری روی ماشه اخبار» توصیف کرد و با غیظ نوشت: مجاهدین خودشان روبات‌وار فعالیت ضد(نظام) دارند دوم این‌که در فضای توئیتر ایجاد روبات می‌کنند.

 

روزنامه حکومتی اعتماد از باند روحانی نیز با در مطلبی با عنوان «اپوزیسیونی از ربات‌ها» استیصال حکومت آخوندی در قبال فعالیتهای مجاهدین را برملا کرد و نوشت: سیاست‌های همراهان دونالد ترامپ در کاخ سفید در حمایت از (مجاهدین خلق) در شش ماه گذشته توجه بین‌المللی بسیاری را به سمت این گروه جلب کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/529c3f0f-a5dd-4254-beca-a5ea9ac9268e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات