728 x 90

درخواست روحانی از آمریکا:‌ تحریم‌ها را لغو کنید و به برجام برگردید

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی امروز در یک کنفرانس خبری با نخست‌وزیر پاکستان در تهران از آمریکا خواستار لغو تحریم‌ها و برگشتن به برجام شد و در مورد میانجی‌گری پاکستان بین رژیم و عربستان از عمران خوان سپاسگزاری کرد.

 

روحانی گفت:‌ «راجع به مسأله تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران بحث کردیم و این‌که این تحریم‌ها یک تروریسم اقتصادی است، این‌که چگونه از نو برجام می‌تواند برگردد به روال سابق خود و این توافق مهم عملیاتی و اجرایی بشود به‌طور کامل با هم بحث کردیم همچنین در این زمینه این‌که آمریکا برای حل مسأله باید برگردد به برجام و تحریم‌ها را کنار بگذارد به‌عنوان یک نکته اساسی و کلیدی مورد تأکید ما بود».

 

روحانی افزود: «ما با آقای نخست‌وزیر گفتیم که حسن نیتی که ایشون برای مسائل منطقه دارند ما با چهره گشاده با این تلاش‌های ایشان همیشه مواجه خواهیم بود و ایشان را یاری می‌کنیم برای این‌که صلح و ثبات کامل به منطقه حساس ما برگردد، یک بار دیگر به آقای نخست‌وزیر و هیأت همراه ایشان برای دیدار از تهران تشکر و سپاسگزاری می‌کنم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66263715-9fb4-43e8-8d3e-8916ca938faa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات