728 x 90

در بحبوحه قیام سراسری، هیچکس بیشتر از رژیم در جنایت ضدانسانی در شیراز منفعت ندارد

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

 

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

 

در بحبوحه قیام سراسری، هیچکس بیشتر از رژیم در جنایت ضدانسانی در شیراز منفعت ندارد

 

  • هر چند داعش مسئولیت جنایت در شیراز را به‌عهده گرفته اما موضوع مشکوک است و تا وقتی خلاف آن ثابت نشده باید بنا را بر این گذاشت که مانند بسیاری موارد دیگر کارگردان پشت صحنه رژیم آخوندها است.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، فاجعه شوکه‌کننده و ضدانسانی کشتار زائران بیگناه در شاهچراغ را به مردم شیراز و عموم مردم ایران تسلیت گفت.

هر چند داعش مسئولیت این جنایت بزرگ را به‌عهده گرفته اما موضوع بسیار مشکوک است و تا وقتی خلاف آن ثابت نشده باید بنا را بر این گذاشت که مانند بسیاری موارد دیگر کارگردان پشت صحنه این جنایت رژیم آخوندها است. کلیپ ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای که کانال تلگرامی نیروی تروریستی قدس با عجله از لحظات شروع حمله منتشر کرد بر شک و ابهامها می‌افزاید.

در حالی‌که قیام سراسری مردم ایران، امروز یکی از قله‌های رفیع خود را با خیزش مردم و جوانان در دست کم ۶۲شهر شامل همه کلان‌شهرها، ۶۱دانشگاه و ۳۵بازار پشت سرگذاشت و تهران سراسر آکنده از خشم و آتش بود، هیچکس بیشتر از رژیم آخوندها و سپاه و اطلاعات درماندهٔ آن در این فاجعه ضدانسانی منفعت ندارد. پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع فاجعه شیراز را «اتمام حجت» به «کسانی که با ایجاد نا آرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند» توصیف نمود و پاسدار وحیدی وزیر کشور گفت: «اغتشاشات به مسیر خطرناکی می‌رود. باید جریانهای اغتشاشگر خودشان را کنار بکشند و مسئولان امنیتی هم با شدت و قدرت مراقبت خواهند کرد».

خانم رجوی مردم شیراز و تمام مردم ایران را به قیام و اعتراض هر چه بیشتر در برابر این رژیم ضدبشری فراخواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۴ آبان ۱۴۰۱ (۲۶ اکتبر۲۰۲۲)

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd50812f-893a-40f5-8285-23475aa495a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات