728 x 90

دجالبازیهای امام جمعه‌های خامنه‌ای: حرم مختص عراق و سوریه نیست، مسجدالاقصی نیز هست

آخوند آل هاشم امام جمعه خامنه‌ای در تبریز
آخوند آل هاشم امام جمعه خامنه‌ای در تبریز

امام جمعه‌های خامنه‌ای در خطبه‌های خود ضمن دجالبازی در مورد فلسطین، استقبال و خوشحالی خود را ادامه جنگ برملا کردند و از جمله گفتند که حرم مختص عراق و سوریه نیست، مسجدالاقصی نیز هست.

آخوند آل‌هاشم امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در تبریز ۵ آبان ۱۴۰۲ گفت:

اگر جنایت در غزه تدوام پیدا کند یا اسراییل وارد غزه شود زنجیره‌یی از رویدادها شکل خواهد گرفت که هیچ‌کس نمی‌تواند ابعاد آنرا کنترل کند. دفاع از حرم فقط مختص سوریه و عراق نیست. قبل از آنها مسجدالاقصی حرم است و امت اسلامی طبیعتاً تنها نخواهد ماند. اینجاست که همه‌مان باید فریاد بزنیم مرگ بر اسرائیل، بی‌خاصیت کیه سازمان ملل متحد، تاریخ مصرف چنین سازمانهایی گذشته است و ملت باید طرحی نو دراندازد. چشم امید بستن به سازمان ملل و شورای امنیت چشم امید بستن به سراب است.

 

آخوند حاج علی اکبری، امام جمعه خامنه‌ای در تهران ۵ آبان ۱۴۰۲ گفت:

این بار ما شاهد یک تازیانه الهی هستیم. طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ ترکیبی و یک پدیده بی‌نظیر و یک نقطه‌عطف تاریخی را در زمان ما به‌وجود آورد که تاریخ منطقه و تاریخ جهان را باید ما به قبل و بعد از هفت اکتبر یعنی ۱۵مهر تقسیم کنیم.

علاوه بر این چشم و گوشهای بینا و شنوای مقاومت دریافته بودند که ارتش رژیم صهیونیستی در نظر داره به‌زودی یک عملیات بسیار سنگین و گسترده را بر علیه منطقه غزه و شمال غزه انجام بدهد. دولتهای خائن منطقه کار عادیسازی را رساندند به نقطه نهایی و بنا بود همزمان اینها با همدیگه انجام بشه این است علت عملیات طوفان الاقصی و زمینه‌هایش و چرایی‌اش. .

 

جمعه بازار خامنه‌ای در مشهد ۵ آبان ۱۴۰۲:

مجری نماز جمعه مشهد: این روزها اون انتقام سختی است که همه ما آرزویش را می‌کشیدیم و منتظرش بودیم کم کم داره محقق میشه. انتقام سخت به این نبود که موشکی بزنیم به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق. این انتقام سخت نبود انتقام سخت نابودی رژیم اسراییل هست که داره الحمدلله محقق میشه. اینها همه ماندند الآن توی یک باریکه نوار غزه گیر کردند هنوز حزب‌الله هستند هنوز ایران اسلامی خودش را نشان نداده.

از آنها همه بگذریم بعضی از خودفروخته‌های داخل کشورمان سلبریتی‌هایی که توی این نظام مقدس فربه شدند. هنرمند نماهایی که در ایران اسلامی رشد کردند. ورزشکارها تعداد معدودی که متأسفانه در دام دژخیمان افتادند. روحانی نماهایی که شیعه انگلیسی هستند. همه اینها سر سفره انقلاب سر سفره این انقلاب دارند روزی می‌خورند. از اسلام روزی می‌خورند که دارند ضربه به اسلام می‌زنند همه ما فریاد بر می‌آوریم مرگ بر منافق

جانم به این رهبری جانم به نظام جمهوری اسلامی با شما مردم... کورخواندند اون کسانی که قرار گذاشتند پایه‌های این نظام را متزلزل کنند. خط قرمز ما رهبر ماست. مرگ بر ضد ولایت فقیه (تکرار شعار) بلند دو دستی...

(تلویزیون آستان رضوی رژیم ۵آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db9e6997-1dfe-4b39-bcbd-07bbaa46d9fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات