728 x 90

دادگستری آمریکا: دلال رژیم ایران در ویرجینیا به توطئه برای نقض تحریم‌های ایران اعتراف کرد

وزارت دادگستری آمریکا
وزارت دادگستری آمریکا

دادگستری آمریکا روز ۱۹دی در بیانیه‌ای نوشت: مرد ویرجینیایی دلال رژیم ایران به توطئه برای نقض تحریم‌های ایران اعتراف کرد.
دادگستری آمریکا با عنوان «متهم درگیر دو طرح جداگانه برای تجارت با ایران بدون اخذ مجوز یا مجوز لازم» نوشت:
بهروز مختاری، ۷۲ساله، اهل مک‌لین، ویرجینیا، و تهران، ایران و شهروند آمریکایی تابعیت شده، امروز به دو توطئه جداگانه برای نقض تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده علیه ایران در خصوص صادرات، صادرات مجدد، فروش یا عرضه، به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم، از هر کالا، فناوری یا خدماتی که به ایران ارائه می‌شود اعتراف کرد.
بر اساس اعتراف وی، حداقل از مارس ۲۰۱۸ تا حداقل سپتامبر ۲۰۲۰، مختاری با هم‌ متهم خود و دیگران برای فرار از تحریم‌های ایران با انجام فعالیت‌های تجاری از طرف نهادهای ایرانی بدون دریافت مجوزهای لازم از وزارت ایالات متحده، توطئه کردند.
مختاری اعتراف کرد که می‌دانست به‌عنوان یک شهروند آمریکایی، از تجارت یا ارائه خدمات به نهادهای ایرانی بدون دریافت مجوز یا مجوز از OFAC برای انجام این کار منع شده است. نه مختاری و نه هیچ‌یک از همدستان او هرگز برای چنین مجوزی درخواست نکرده و یا به دست نیاوردند. مختاری هم‌چنین می‌دانست که انجام معاملات با هدف دور زدن تحریم‌های ایران یا شرکت در معاملات مربوط به کالاها و خدمات با مبدأ یا صادرات ایرانی غیرقانونی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e047eabc-3975-4c21-a013-5b3968ac1a8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات