728 x 90

دادگاهی در فرانسه با استرداد روح الله نژاد یکی از کارشناسان موشکی رژیم در هوا فضای سپاه پاسداران به آمریکا موافقت کرد

دادگاه تجدید نظر«اِکس آن پرووانس» در جنوب شرقی فرانسه
دادگاه تجدید نظر«اِکس آن پرووانس» در جنوب شرقی فرانسه

به‌رغم بسیج امکانات و حضور پیاپی کاردار حکومت آخوندی، دادگاه تجدید نظر «اکسآن پرووانس» در جنوب فرانسه، ضمن موافقت با استرداد این دلال که در ارتباط با سپاه تروریستی پاسداران بود، برای چهارمین بار با آزادی موقت وی مخالفت کرد.

این دلال رژیم که جلال روح الله نژاد نام دارد سوم اردیبهشت در شهر "نیس" فرانسه به‌درخواست آمریکا دستگیر و زندانی شد.

خبرگزاری رویترز نوشت: این دلال رژیم ایران قصد داشته تجهیزات امواج کوچک صنعتی و همچنین تجهیزات ضدپهپاد را در پوشش فعالیت تجاری به قصد امارات متحده عربی خریداری و سپس به ایران قاچاق کند.

قاضی آمریکایی که درخواست استرداد دلال رژیم را داده است، می‌گوید این فرد از جانب شرکتی که مرتب با سپاه پاسداران در ارتباط بوده، عمل می‌کرده است.

جلال روح الله‌نژاد قصد داشته این تجهیرات را برای یکی از شرکتهای وابسته به سپاه پاسداران موسوم به "رایان رشد افزار" تهیه کند.

 

جلال روح‌الله‌نژاد روز سوم اردیبهشت از طریق تهران و مسکو وارد فرانسه شد و به‌ درخواست مقامهای قضایی آمریکا در شهر "نیس" دستگیر و زندانی شد. او با روادید تجاری وارد فرانسه شده بود.

قضات فدرال دادگاه منطقۀ کلمبیا در آمریکا، جلال روح‌الله‌نژاد را متهم کرده‌اند که قصد داشته سامانه‌های امواج کوچک صنعتی و همچنین سامانه‌های ضدپهپاد را در پوشش فعالیت تجاری به قصد امارات متحده عربی خریداری و سپس به ایران صادر کند.

 

به گفتۀ مقامهای آمریکا می‌توان این سامانه‌ها را با تغییراتی به سلاح های ویرانگر بسیار هدفمند تبدیل کرد. 

جلال روح‌الله‌نژاد که در فرانسه دستگیر شده از کارشناسان موشکی رژیم در هوا فضای سپاه پاسداران صنایع موشکی سپاه به نام علم‌الهدی است.

وی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره چندین شرکت پوششی سپاه پاسداران است که اسناد این شرکتها از سال۱۳۸۹ در رسانه‌های رژیم منتشر شده است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db2196eb-5e56-42d9-b8f9-a7737a737990"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات