728 x 90

دادگاه بلژیک – آنتورپ - برملا شدن اسناد و مدارک جرم - ارتباط مزدوران جنایتکار با مأموران وزارت اطلاعات در خوزستان

دادگاه بلژیک – آنتورپ - برملا شدن اسناد و مدارک جرم
دادگاه بلژیک – آنتورپ - برملا شدن اسناد و مدارک جرم

دادگاه بلژیک – آنتورپ:

محاکمه دیپلمات تروریست رژیم آخوندی، برملا شدن اسناد و مدارک جرم

ارتباط مزدوران جنایتکار با مأموران وزارت اطلاعات در خوزستان

سعدونی: تماس جواد از اطلاعات اهواز با ما از سال۸۶ شروع شد، در سال۸۹ به درخواسته اوبه ایران رفتیم

ما را به یک هتل در اهواز بردند و جواد و نمایندگانی از اطلاعات تهران و اهواز و آبادان ۷ساعت با ما صحبت کردند.

عمده بحثهای مأموران اطلاعات حول فعالیت مجاهدین و ​​نحوه سازماندهی آنها بود.

اسناد و مدارک جرم در پرونده محاکمه اسدی و سه همدست مزدور و جنایتکارش هر چه بیشتر ابعاد و سوابق اقدامات آنها در ارتباط با وزارت جاسوسی و آدمکشی رژیم یعنی وزارت منفور اطلاعات برملا می‌کند.

از آنجا که امیر سعدونی و نسیمه نعامی هر دو از خوزستان هستند، وزارت اطلاعات کار با این دو مزدور را از طریق وزارت اطلاعات اهواز شروع کرده است. سه دژخیم وزارت اطلاعات به‌نامهای جواد، احمدزاده و محمد رابط‌های مزدوران نعامی و سعدونی از سال۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ بوده‌اند. هر سه نفر از دژخیمان اداره کل اطلاعات استان خوزستان بوده‌اند:

طبق اسناد، سعدونی می‌گوید که جواد از وزارت اطلاعات در زمستان ۲۰۰۷ (زمستان ۱۳۸۶) با او تماس گرفته است. در سال۲۰۱۰، جواد از ما خواست که به ایران برویم. من به همراه نسیمه به ایران سفر کردم، فکر می‌کنم تابستان بود. در فرودگاه دو نفر به‌دنبال ما آمدند. بعداً معلوم شد که یکی از آنها "جواد" بود. جواد و نفر دیگر با ما از تهران به اهواز پرواز کردیم.

سعدونی هم‌چنین می‌گوید: ابتدا به من اجازه داده شد که همراه با نسیمه زمانی را در کنار خانواده‌ام در آبادان بگذرانیم. خانواده نسیمه نیز در آبادان زندگی می‌کنند. بعد از دو هفته آنها به من زنگ زدند و به ما گفتند که باید به هتلی (در اهواز) برویم. در لابی هتل آنها منتظر ما بودند، "جواد" و یک همکار دیگر. آنها من و نسیمه را به یک اتاق در هتل بردند و حدود ۷ساعت با هم صحبت کردیم. به غیر از جواد ۲ یا ۳نفر دیگر نیز بودند نمایندگانی از تهران، اهواز و آبادان. در مورد فعالیت مجاهدین، ​​نحوه سازماندهی آنها صحبت شد».

بعد از جواد، از سال۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ مأمور دیگری به‌نام احمد زاده رابط نعامی و سعدونی با وزارت اطلاعات بوده است.

سعدونی می‌گوید بعد از دیدار با جواد من مثل گذشته به ارسال اطلاعات ادامه دادم. پس از بازگشت به بلژیک، تماسها دیگر از طریق "جواد"نبود و بلکه از طریق"احمدزاده"با ما ارتباط می‌گرفت. او به من زنگ زد، خودش را معرفی کرد. و گفت همدیگر را در ایران ملاقات کرده‌ایم و اکنون"جواد" مأموریت دیگری دارد. به من دستور داده شد که فعالیت را ادامه دهم. من مثل گذشته، همه چیز را از طریق ایمیل منتقل می‌کردم. مثل جواد، او همیشه با یک شماره تلفن ناشناس با من تماس می‌گرفت».

در سال۲۰۱۳ سعدونی مجدداً به ایران سفر می‌کند و با مأموران وزارت اطلاعات ملاقات می‌کند. بعد از این سفر از سال۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ رابط وی فردی به‌نام محمد از اداره کل اطلاعات استان خوزستان بوده است.

ارتباط مزدوران جنایتکار با مأموران وزارت اطلاعات در خوزستان - 0

پاسپورتهای ایرانی مزدوران جنایتکار نعامی و سعدونی

نعامی و سعدونی در حالی‌که پاسپورت پناهندگی یا سیتی‌زن بلژیک داشتند

در سالهای ۸۹ و ۹۴ پاسپورت ایرانی با اعتبار پنج ساله

از سفارت رژیم در بروکسل دریافت کردند

مزدوران جنایتکار وزارت اطلاعات

با سوء‌استفاده از موقعیت پناهندگی سیاسی و ناسیونالیته

هم دارای پاسپورت ایرانی و هم دارای پاسپورت اروپایی می شوند

تا بتوانند مأموریتهای جاسوسی و تروریستی خود را انجام دهند

اسناد و مدارک نشان می‌دهند که نعامی و سعدونی در سال۱۳۸۹ در مراجعه به سفارت رژیم در بلژیک، اقدام به گرفتن پاسپورت ایرانی می‌کنند و سه ماه بعد به ایران رفته و از فرودگاه تهران به همراه رابطین‌شان در وزارت اطلاعات به‌نام جواد و یک نفر دیگر به اهواز می‌روند.

اولین پاسپورت ایرانی نعامی و سعدونی در تاریخ ۱۹-۰۳-۱۳۸۹ توسط سفارت رژیم در بروکسل صادر می‌شود.

پاسپورتهای مزدوران جنایتکار نعامی و سعدونی - 0

پاسپورتهای مزدوران جنایتکار نعامی و سعدونی - 1

پنج سال بعد که اعتبار پاسپورت قبلی تمام می‌شود، سعدونی و نعامی پاسپورت دوم خود را به تاریخ ۰۲-۰۵-۱۳۹۴ بار دیگر از سفارت رژیم در بروکسل می‌گیرند.

پاسپورتهای مزدوران جنایتکار نعامی و سعدونی - 0

پاسپورتهای مزدوران جنایتکار نعامی و سعدونی - 1

اینها در حالیست که سعدونی و نعامی ابتدا به‌عنوان پناهنده و بعداً به‌عنوان سیتی‌زن بلژیک پاسپورت بلژیکی داشته‌اند.

پاسپورتهای مزدور جنایتکار نعامی - 0

پاسپورتهای مزدور جنایتکار سعدونی - 0

به این ترتیب مشخص می‌شود مزدوران جنایتکار برای انجام مأموریت و اقدامات تروریستی رژیم چگونه با سوء‌استفاده از موقعیت پناهندگی سیاسی و تابعیت، هم دارای پاسپورت ایرانی و هم دارای پاسپورت اروپایی می‌شوند تا بتوانند مأموریتهای جاسوسی و تروریستی خود را انجام داده و دست بازتر داشته باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2ab3ea5-77b5-448b-8e8a-c0d699df7a35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات