728 x 90

دادخواهی خون شهیدان آبان ۹۸ در شهرهای مختلف میهن

شیراز: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان بهمن جعفری

بهمن -رضا -جعفری ۲۸ ساله تکنسین کامپیوتر بود و ساکن منطقه فرگاز در شیراز بود که در ۲۶ آبان ۹۸در جریان قیام آبان از سینه هدف گلوله پاسداران جنایتکار قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

شهریار: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان بهروز اصغر پور

بهروز اصغرپور، ۲۷ ساله، ۲۶ آبان ۱۳۹۸ به ضرب گلوله نیروهای امنیتی در شهریار شهادت میرسد . خانواده‌اش تحت فشار قرار می‌گیرند.

 

اسلامشهر: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان محمد طاهری:

محمد طاهری متولد خرداد ۱۳۷۹، شهادت ۲۶ آبان ۱۳۹۸. محمد طاهری دانشجوی رشته مهندسی معماری ۱۸ ساله ساکن شهرک قلعه میر بهارستان در۲۶ آبان ۹۸ در مسیر بازگشت به منزل در شهرک قلعه میر بهارستان با شلیک گلوله مزدوران یگان ویژه که به ناحیه پهلویش اصابت کرد، به شهادت رسید.

 

لشت نشاء: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان مهدی دائمی:

مهدی در یک پرده فروشی در شهریار کار می‌کرد و نصاب پرده بود. پاسداران جنایتکار در قیام آبان ساعت ۳ و ربع روز ۲۵ آبان دقیقا در سالروز تولدش به قلبش شلیک کردند، مادرش با اورژانس او را به بیمارستان رساند، ولی همانجا به شهادت رسید ، ٰاو اولین کسی بود که در جریان قیام آبان در شهریار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مادر داغدارش از اولین لحظه مجروح شدن تا لحظه شهادت درکنارش بود. مهدی تک فرزند خانواده بود. پیکر مهدی قهرمان در گیلان، شهر لشت نشا، روستای آجی بوزایه، به خاک سپرده شد.

 

قروه: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان ناصر رضایی:

ناصر رضایی ۲۵سال اهل قروه کردستان و ساکن فردیس کرج بود. ناصر رضایی فارغ‌التحصیل مهندسی کشاورزی از دانشگاه بروجرد، متأهل بود.
وی در کرج به خرید و فروش اتومبیل مشغول بود.-
ناصر رضایی٬ روز ۲۶ آبان ۱۳۹۸ در فردیس کرج از ناحیه چشم راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پیکر او را ابتدا به بیمارستان قائم و سپس به بی‌بی سکینه کرج منتقل کردند.

 

آستانهٔ اشرفیه: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان حیدر رمضان نژاد

 

شهریار: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان علیرضا نوری:

علیرضا نوری نوجوان ۱۷ساله ساکن شهریار علیرضا روز ۲۶ آبان در شهریار به ضرب گلوله نیروهای وحشی خامنه ای به سرش ، جانش را از دست داد. پیکرش را پس از تلاش فراوان پدرش چهار روز بعد تحویل گرفتند و مراسم ترحیمش در محاصره و کنترل نیروهای امنیتی روز ۱ آذر ماه در بهشت رضوان شهریار برگزار شد.

 

گرگان: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان محمد پارسا عزیزی اقدم:

محمد پارسا عزیزی مقدم ۱۸ ساله ساکن شهر اندیشه کرج بود. محمد پارسا در جریان تظاهرات آبان هدف تیر اندازی ماموران جنایتکار خامنه ای قرار گرفت و گلوله به جمجمه و ناحیه شکم او اصابت کرد و به شهادت رسید. پیکر بی جان محمد پارسا را در کهریزک به خانواده اش تحویل دادند و در گرگان که زادگاهش بود به خاک سپرده شد.

 

شیراز: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان محمدرضا جمشیدی:

محمدرضا جمشیدی جوانی ۲۱ساله از شیراز در تاریخ ۲۵ آبان ۹۸ توسط گلوله های نیروی سرکوبگر خامنه ای در خیابان باهنر شیراز سوراخ سوراخ شده بود ...

 

شهریار: گرامی‌داشت یاد شهید قیام آبان مهرداد معین‌فر:

مهرداد معین‌فر در جریان اعتراضات روز ۲۶ آبان ۹۸ در خیابان ولیعصر شهریار توسط شلیک پاسداران جنایتکار به شهادت رسید .مهرداد ۳۲ ساله، متولد همدان بود و لیسانس شیمی و کارمند داروخانه بود .در تهران شهریار شهر فردوسیه درس خواند. او در سال اخر دبیرستان رشته علوم انسانی درس می خواند. معاون مدرسه در مورد او می گفت : ▪️مهرداد اولین دانش آموزی است که وقتی وارد مدرسه میشه همه خوشحال میشن و در نظم و نظام همیشه منظم ترین بود. او ورزشکار و مربی پرورش اندام بود و قرار بود در ماه آذر در مسابقات پرورش اندام در ترکیه شرکت کند. مهرداد از وضعیت اقتصادی و نداری مردم و وضعیتی که حکومت درست کرده رنج می‌برد و نسبت به آن معترض بود. با دیدن این ستمها و بدبختی ها به اعتراض برخاست و به خیابان رفت اما پاسخ اعتراضش را پاسداران جنایتکار با گلوله دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75a39e81-c2e1-41de-98e0-420c2bc7e725"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات