728 x 90

خودکشی یک معلم جوان در شهرستان نیشابور

خودکشی معلم جوان حسن چنارانی در نیشابور
خودکشی معلم جوان حسن چنارانی در نیشابور

سایت حکومتی رکنا، روز دوشنبه ۲۹شهریور نوشت: خبری مبنی بر خودکشی یک معلم جوان نیشابوری با قرص برنج در فضای مجازی منتشر شده است که طبق اعلام پزشکی قانونی آزمایش‌های مربوط به‌علت دقیق فوت این معلم نیشابوری در دست بررسی است.
این معلم حسن چنارانی نام داشت که در بخش سرولایت در شهرستان نیشابور روز شنبه ۲۷شهریور با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان داده است.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش رژیم در خراسان رضوی گفت: علت دقیق فوت حسن چنارانی معلم نیشابوری در دست بررسی است.

از این پیش‌تر، سایت حکومتی آفتاب یزد ۲۶ شهریور به‌نقل کانال تلگرامی صنفی معلمان اعلام کرد، غلام‌عباس یحیی‌پور دبیر ریاضی در شهرستان گراش واقع در استان فارس به‌دلیل تنگنای مالی خود را حلق‌آویز کرد. بنا بر گزارشها، او از بانک تقاضای وام ۵۰میلیون تومانی کرده بود اما قادر به تأمین پنج میلیون تومان سپرده به‌عنوان پیش‌شرط بانک برای دریافت وام نبود.
این معلم در نامه‌یی خطاب به یکی از دوستانش نوشت: اگر در توانت هست بزرگی کن و یک و دویست فقط برای چهل و هشت ساعت کمکم کن تا وام ریختن تقدیم می‌کنم. اگر میتونی کمکم کن و دستم بگیر تا با خیال راحت مثل آدم اول مهر بتونم برم کلاس و یه نفس راحتی بکشم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8892c378-b082-4c6f-8002-89bcaad18bbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات