728 x 90

خشم و خیزش مردم منطقه دانیال مازندران، ترس و وحشت در مجلس ارتجاع و جلسه سران سه قوه رژیم

درگیری روز شنبه ۲۶ فروردین در روستای دانیال سلمان‌شهر در مازندران
درگیری روز شنبه ۲۶ فروردین در روستای دانیال سلمان‌شهر در مازندران

خشم و خیزش مردم منطقه دانیال مازندران

علیه چپاولگری اوقاف خامنه‌ای

تیراندازی وحشیانه نیروی سرکوبگر انتظامی و جان باختن دو هموطن

ترس وحشت در مجلس ارتجاع و جلسه سران سه قوه رژیم

۲۷فروردین ۱۴۰۲

 

پاسدار قالیباف رئیس مجلس رژیم

موضوع دانیال در نشست سران مطرح شد

و در کمیسیون امنیت مجلس هم بررسی می‌شود

آنچه دیروز رخ داد هم قابل پیش‌بینی و هم قابل پیشگیری بود

 

شمس‌الدین حسینی عضو مجلس ارتجاع-۲۷فروردین ۱۴۰۲:

متأسفانه باید عرض کنم که دیروز واقعه‌یی تلخ تأسف‌آور در روستای دانیال در بخش سلمان شهر شهرستان عباس آباد رخ داد در پی سماجت فرد یا افرادی برای تصاحب اراضی مردم در روستا به بهانه وقف مبتنی بر وقف نامه‌یی مجهول دو نفر کشته و تعدادی از اهالی روستا زخمی شدند ریشه این مشکل در نابسامانی امور وقف در کشور و متأسفانه سردرگمی محاکم و صدور آرای ضد نقیض وجود دارد که نتیجه آن کشته شدن مردم است بنده این امر را بارها به بالاترین سطوح کشور اعلام و متذکر شده‌ام آنچه دیروز رخ داد هم قابل پیش‌بینی و هم قابل پیشگیری بود.

جناب آقای رئیس... نیروی انتظامی دادستانی و اوقاف باید نسبت به کشته شدن دو روستایی بی‌گناه پاسخگو و پیگیر باشند و از تجربه‌های گذشته درس گیرند اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح و صادقانه باشد.

قالیباف: دیروز در جلسه سران ریاست محترم قوه قضاییه در جریان این موضوع بودند و شخصاً این موضوع را اونجا هم مطرح کردند پیگیر هم هستند مردم عزیز مطمئن باشند که ایشون به‌طور ویژه دارند رسیدگی می‌کنند این موضوع رو و هم‌چنین حتماً ان‌شاءالله کمیسیون امنیت ملی هم این موضوع را پیگیری بکند که ان‌شاءالله رسیدگی جدی و دقیقی در این حادثه تلخ هست انشاالله... (شبکه خبر رژیم ۲۷فروردین)

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۶فروردین ۱۴۰۲: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیأت‌امنای دفتر موقوفه "دانیال"در منطقه"سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند.

مصطفی بابایی فرمانده انتظامی عباس آباد گفت: با عنایت به‌وجود اختلافات ملکی در این منطقه... پس از حضور مأموران در منطقه تعدادی از افراد روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند ضمن سنگ‌پراکنی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت مأموران حمله‌ور شدند و اقدام به تخریب ۴دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

وی افزود: مأموران برای کنترل اوضاع به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت ۵نفر از این افراد شد. که دو نفر از افراد فوت کردند. اقدام برخی افراد منجر به آتش زدن کانکس نگهبانی موقوفه و آسیب به ماشین پلیس شد. (خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۶فروردین)

روزنامه حکومتی همشهری ۲۶فروردین ۱۴۰۲ نوشت: روح‌الله سلگی معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌ روستای دانیال نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش این درگیری تاریخی دمیدند. در حالی‌که این افراد کسانی بودند که هیچ نفعی در روستا نداشتند بلکه نفع آنان ایجاد ناامنی در منطقه بود.

سایت حکومتی عصر ایران ۲۶فروردین ۱۴۰۲ با سوزوگداز از افشاگری مجاهدین نوشت: رسانه‌های معاند و مجاهدین درباره ماجرای روستای دانیال متل قو مدعی درگیری مردم با اداره اوقاف شدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a346e551-ef19-462e-9a85-30319a4e9748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات