728 x 90

خشم مردم به‌خاطر قربانی کردن زائران در پروژه دجالگرانه راهپیمایی اربعین خامنه‌ای – رئیسی

زائران در پروژه دجالگرانه راهپیمایی اربعین خامنه‌ای – رئیسی
زائران در پروژه دجالگرانه راهپیمایی اربعین خامنه‌ای – رئیسی

جان باختن ۹ زائر ایرانی در کربلا بر اثر گرما و نبودن امکانات

خشم مردم به‌خاطر قربانی کردن زائران در پروژه دجالگرانه راهپیمایی اربعین خامنه‌ای – رئیسی

 

رئیس جمعیت هلال احمر رژیم: ۸۴۰۷نفر از زائران ایرانی در عراق به نیروهای هلال احمر جهت دریافت خدمات پزشکی مراجعه کردند. بیشترین دلیل مراجعه تزریقات، سرم تراپی و مشکلات زنان بوده است. ۹نفر از زائران ایران فوت کردند (سایت رکنا رژیم۱۸ شهریور)

  • رئیس ستاد حکومتی اربعین: در شرایط فعلی افراد به سمت مرزها حرکت نکنند. (خبرگزاری فارس رژیم ۱۸ شهریور)
  • سفر سراسیمه پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران به مرز مهران در وحشت از انفجار خشم مردم.

از ماهها پیش رژیم آخوندی با تبلیغات و هزینه‌های کلان بساط دجالبازی تحت عنوان «راهپیمایی اربعین» براه انداخت تا بر موج اعدامها و سرکوب داخلی و بحران معیشتی و فساد رژیم سرپوش بگذارد. اما ناگهان از جمعه ۱۸شهریور فضا به‌کلی چرخید. تمامی معابر مرزی عراق بسته شد و دستگاه تبلیغاتی رژیم، تماماً بسیج شد تا انبوه مردم را برگرداند.

 

کوشکی از مهره‌های خامنه‌ای در کانال تلگرام خود نوشت: با کدام منطق باید زنان و مردان مؤمن و متشرع، ساعتها به شکل درهم فشرده و بدون ملاحظات شرعی در گرمای بالای ۴۵ درجه، پشت گذرگاههای مرزی خودی و عراقی گرفتار شوند و حرمت و کرامت شخصیت مردم مؤمن و شریف ایران (به‌ویژه در برابر چشم مأموران عراقی) هتک شود؟

کسانی که در کمال آرامش و راحتی (و اغلب هم با هزینه بیت المال) و از طریق هوایی به عراق می‌روند و در هتل‌های گرانقیمت اسکان دارند در برابر دوربین‌ها می‌نشینند و درباره مراسم اربعین نطق های آتشین ایراد می‌کنند و البته که معنی گرفتاری در مرز زمینی با زن و بچه و گرمای کشنده و نبود حداقل امکانات بهداشتی و قحطی آب و نبود وسیله نقلیه و ازدحام و در کنار خیابان خوابیدن و... . را نمی‌فهمند و نتیجه تهییج بی‌حساب و کتاب مردم، توسط این عزیزان، می‌شود همین وضعیتی که این روزها با آن مواجهیم!

دولت عراق و زیرساختهای آن به هیچ عنوان آمادگی پذیرش حجم میلیونی زائران ایرانی (و افغانستانی و پاکستانی) اربعین، به‌خصوص در مرزهای زمینی را ندارد (کمبود وسایل نقلیه عمومی برای انتقال زائران از مرزهای ایران به عتبات و بالعکس، نبود پایانه‌های مناسب مرزی و امکانات بهداشتی و. .) و با توجه به وضعیت سیاسی عراق امیدی هم به بهبود این وضعیت در چند سال آینده نیست.(سایت حکومتی دیدبان ۱۹شهریور)

 

رمضانعلی سنگدوینی، عضو مجلس ارتجاع از گرگان، با انتقاد از ناهماهنگی‌ها در سفر زائران اربعین سوء مدیریت دولت رئیسی در آن را «مشهود» خواند و گفت:‌ «مسئولان دولتی به ویژه وزارت کشور در بروز مشکلات پیش‌آمده مقصر بوده‌اند.»

توقف صدور گذرنامه ویژه اربعین

سخنگوی فراجا(فرماندهی انتظامی رژیم) ۱۹شهریور: بنا به دستور ستاد مرکزی اربعین دیگر هیچ گذرنامه ویژه اربعین صادر نمی‌شود و گذرنامه‌های تاریخ گذشته را هم تمدید نخواهیم کرد.

 

آخوند ابطحی با تمسخر پروژه راهپیمایی اربعین رژیم در پیامی نوشت: مشکلات اربعین به عهده دولت عراق، مشکلات داخلی هم بر عهده دولت قبل!

 

این نتیجه تبلیغ و خرج میلیاردی اربعین و روانه کردن مردم به سمت مرز است.

حمل زوار ایرانی توسط لودر!!!

وضعیت تشنگی مردم در بین راه و التماس برای آب گرفتن

تصاویری از وضعیت زائران اربعین در پایانه مرزی ایران و عراق که در رسانه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.

وضعیت مرز چزابه؛ کمبود وسایل نقلیه برای انتقال زوار به شهرهای عراق

وضعیت ناگوار  زائرین که برای مراسم اربعین به عراق رفته‌اند!!  
با فریب و نیرنگ و در راستای شعارهای عوام فریبانه خود افراد را به شیوه های مختلف تشویق به رفتن عراق می‌کنند، در حالیکه کمترین امکانات رفاهی و مسافرتی فراهم نکرده و آنها را بحال خود رها می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cc30359-6063-4d30-bd88-a5349be40585"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات