728 x 90

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس: در درگیریهای مسلحانه فیروز آباد فرمانده انتظامی قیر و کارزین مجروح شد

درگیریهای مسلحانه فیروز آباد
درگیریهای مسلحانه فیروز آباد

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس

در درگیریهای مسلحانه فیروزآباد

فرمانده انتظامی قیر و کارزین مجروح شد

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در رابطه با تهاجم مسلحانه جوانان شورشگر و قهرمان فیروزآباد به نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم نوشت:

در ادامه درگیری و تعقیب و گریز فرمانده انتظامی شهرستان قیر و کارزین و ۲نفر دیگر از کارکنان پلیس نیز مجروح و روانه بیمارستان می‌شوند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس می‌افزاید:

بلافاصله اقدامات و تدابیر لازم برای دستگیری قاتل مسلح با هدایت و حضور میدانی سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان و اعزام تیم های زبده پلیس به‌صورت ویژه در دست اقدام بوده و تأکید می‌شود با هر گونه شرارت و ناامنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

گفتنی است که روز گذشته در تهاجم مسلحانه جوانان قشقایی به پاسگاه انتظامی رژیم در منطقه قیر در فیروزآباد فارس شماری از مأموران سرکوبگر انتظامی کشته و زخمی شدند.

در همین حال دادستان عمومی جنایتکار رژیم در فارس گفت: «دشمن که مرتباً از خستگی و فرسایش نیروهای انتظامی در رسانه‌ها با قصد شکستن اقتدار نیروی امنیتی سخن می‌گفت همزمان به نقاط مختلف فرهنگی و اجتماعی حمله می‌کرد و از طرفی استان فارس به‌ویژه شهر شیراز به‌خاطر حضور مجاهدین به پایتخت شورش معروف شده بود و در همین حین بسیاری از عملیات ها برای ناامن‌سازی خنثی شده بود».

-خبرگزاری نیروی تروریستی قدس

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6670b58-0319-4b89-b817-b5e996df5142"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات