728 x 90

۱۰۷دختر دانش‌آموز دیگر در بروجرد مسموم شدند - مسمومیت دانش‌آموزان قم عمدی بود

مسمومیت دختران دانش‌آموز
مسمومیت دختران دانش‌آموز

به گزارش سایت خبر فوری رژیم (۷اسفند)، ۵۰ دانش‌آموز دیگر در دبیرستان ۱۵خرداد شهرستان بروجرد دچار مسمومیت شده‌اند. خبر فوری گزارش کرد: «معاون سیاسی استاندار لرستان از مسمومیت ۵۰ دانش‌آموز دیگر در دبیرستان ۱۵خرداد شهرستان بروجرد خبر داد. مجید منعمی اظهار داشت: امروز در ادامه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس بروجرد، این بار تعداد زیادی از دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه ۱۵خرداد مسموم و راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: تیم‌های کارشناسی به مدرسه رفته‌اند تا علت دقیق این موضوع را بررسی کنند.

خبرگزاریها حکومتی ساعاتی بعد به نقل از معاون استاندار لرستان شمار مسموم شدگان را ۱۰۷تن اعلام کردند که ۹۵نفر در بیمارستان بروجردی و ۱۲نفر در بیمارستان موسوم به خمینی بستری هستند

 

عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا (۷اسفند) یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت رژیم گفت:‌ « پس از مسمومیت چندین باره دانش آموزان در مدارس قم، مشخص شد افرادی دوست داشتند که تمامی مدارس، به خصوص مدارس دخترانه تعطیل شوند».

وی افزود: «مسمومیت دانش آموزان مدارس قمی ناشی از ترکیبات شیمیایی در دسترس بود...».

 

شایان ذکر است که روز گذشته نیز در دبیرستان احمدیه بروجرد، ۴۴دانش‌آموز دچار مسمومیت شده‌اند. همچنین ۴دختر دانش‌آموز نیز در قم دچار مسمومیت شده‌اند.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eaf477dd-05ea-437a-8080-d58a69a36527"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات