728 x 90

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم - سرلشگر سلامی پس از پرتاب ماهواره ”چند منظوره“ سپاه: سپاه فضایی شد! - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین ۳اردیبهشت ۹۹
سخنگوی مجاهدین ۳اردیبهشت ۹۹
  • ماهواره نظامی سپاه پاسداران ولایت فقیه با صرف هزینه‌های کلان از کیسه ملت ایران در بحبوحه کرونا و فشار طاقت‌فرسای گرانی و تورم و مشکلات معیشتی مردم.

 

  • خبرگزاری صدا و سیمای رژیم -۳اردیبهشت ۹۹ - سرلشگر سلامی پس از پرتاب ماهواره ” چند منظوره “سپاه: سپاه فضایی شد!

 

 

سخنگوی مجاهدین

در بارهٔ قدرت‌نمایی پوشالی و "‌‌چند منظوره"‌‌ رژیم:

سپاه ولایت در بحبوحه‌ٔ کرونا

از ترس و لرز قیام هوایی شد!

 

 

  • ماهواره پرانی سپاه پاسداران خامنه‌ای با نقض قطعنامه‌های بین‌المللی و هزینه‌های کلان از کیسه ملت، در بحبوحه فاجعه کرونا و فشار طاقت‌فرسای گرانی و تورم و مشکلات معیشتی مردم

 

در بحبوحه فاجعه شیوع کرونا و گسیل زحمتکشان کشور به قربانگاه توسط خامنه‌ای و روحانی و فشار طاقت‌فرسای دستیابی به حداقلهای معیشتی و بهداشتی برای محرومان جامعه که با تورم و گرانی فزاینده روبه‌رو هستند، سپاه پاسدران جهل و جنایت آخوندها از پرتاب ماهواره نظامی با هزینه‌های کلان از اموال مردم و با نقض قطعنامه‌های ملل ‌متحد خبر داد.

سپاه پاسداران خامنه‌ای اعلام کرد ماهواره نور را به‌عنوان نخستین ماهواره نظامی رژیم با موفقیت پرتاب کرده و این ماهواره در مدار زمین قرار گرفته است. به‌نوشته رسانه‌های سپاه پاسداران، ماهواره نور صبح چهارشنبه از ماهواره‌بر ۲مرحله‌ای قاصد از کویر مرکزی ایران در مدار ۴۲۵کیلومتری زمین قرار گرفت.

تلویزیون حکومتی هنگام پخش این خبر تنها به یک کلیپ دست‌کاری شده چندثانیه‌ای از لحظه‌ پرتاب یک موشک اکتفا کرد. (خبرگزاری ایرنا ۳اردیبهشت ۹۹)

 

در حالیکه این قبیل پرتابهای حکومت آخوندی در موارد متعدد با فضیحت و شکست و محکومت بین‌المللی مواجه شده،  پاسدار حسین سلامی که پس از معرفی کرونایاب مضحک ساخت سپاه پاسداران اولین بار بود که ظاهر می‌شد، درباره ماهواره‌پرانی نیروهای تحت‌امرش گفت: سپاه امروز فضایی شد و این نشان می‌دهد که در این عرصه‌ ورود خواهیم کرد!(خبرآنلاین ۳ اردیبهشت ۹۹)

 

از سوی دیگر خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت:‌ هیچ تأیید مستقلی برای پرتاب این ماهواره وجود ندارد.

آسوشیتدپرس افزود: معلوم نبود که آیا روحانی از این پرتاب که در برنامه از پیش تعیین شده بود اطلاع داشته است یا خیر. روحانی در سخنرانی خود در روز چهارشنبه هیچ اشاره‌یی به این امر نکرد..

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d1265ac-6c6a-4ea5-b9b0-882491901e61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات