728 x 90

خبرگزاری سپاه پاسداران: دیدار مجاهدین با کی‌یرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین

دیدار خانم مریم رجوی با خانم کی‌یرا رودیک نماینده پارلمان و رهبر حزب صدای اوکراین- ۱۵خرداد ۱۴۰۱
دیدار خانم مریم رجوی با خانم کی‌یرا رودیک نماینده پارلمان و رهبر حزب صدای اوکراین- ۱۵خرداد ۱۴۰۱

خبرگزاری سپاه پاسداران: دیدار مجاهدین با کی‌یرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین

 

سپاه پاسداران ولایت خامنه‌ای:

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟

زلنسکی در حالی ایران را متهم به دخالت در جنگ با روسیه می‌کند که دولت زلنسکی با قاتلان روابط نزدیک دارند؛ گروه مجاهدین که دستشان به ۱۷هزار آغشته است؛

بارها با مقامات اوکراین دیدار داشته‌اند

خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۳ خرداد۱۴۰۲: ولادیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین، اخیراً ویدیویی منتشر کرده است که از مردم ایران می‌خواهد فروش سلاح ایران به روسیه را متوقف کنند. این در حالی است که تحریم تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل متحد از ۲۷مهر ۱۳۹۹ پس از ۱۳سال به پایان رسیده و ایران می‌تواند از کشورهای دیگر سلاح بخرد و یا بفروشد و جمهوری اسلامی نیز اعلام کرده است که برای جنگ روسیه و اوکراین، سلاحی به روسیه صادر نکرده است.

به چند دلیل مظلوم‌نمایی زلنسکی با ادعاهای بی‌پایه و اساس، به این شخص و سیاست هایش نمی‌آیند

اولاً: آن زمانی که در اوکراین نه جنگی بود و نه بهانه‌ای به‌نام فروش سلاح علیه اوکراین بود؛ اوکراین با ایران دشمنی می‌کرد. بهتر بود زلنسکی در پیام ویدیویی‌اش به مردم ایران روشن می‌کرد که در حمایت از تحریم‌های ظالمانه و حمایت از قطعنامه‌های حقوق‌بشری علیه مردم ایران، در سازمان ملل چه سودی می‌برد؟!

ثانیاً: زلنسکی ادعا کرده است که سلاحهای ایران مردم اوکراین را هدف قرار می‌دهد. اما نگفته است که آغازگر جنگ اوکراین چه کسی است؟

ثالثا: دولت زلنسکی با قاتلان مردم ایران روابط نزدیک دارند. گروه مجاهدین که دستش به ۱۷هزار آغشته است بارها با مقامات اوکراین دیدار داشته و حتی گزارشهایی درز کرده بود که مجاهدین، اعضای تروریستی خود را به اوکراین اعزام کرده تا در جنگ اوکراین نقش مستشاری برای اوکراین ایفا کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c513172e-03ba-4f74-a4be-7828e7ecd7bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات