728 x 90

خبرگزاری آلمان DPA: کنفرانس امنیتی مونیخ تا دو هفته دیگر بدون روسیه و ایران آغاز می‌شود

کنفرانس امنیتی مونیخ
کنفرانس امنیتی مونیخ

خبرگزاری آلمان DPA روز شنبه ۱۵بهمن خبر داد که کنفرانس امنیتی مونیخ قرار است تا دو هفته دیگر بدون روسیه و ایران آغاز شود. انتظار می‌رود بیش از ۴۰رئیس کشور و دولت در آلمان حضور پیدا کنند.

سایت خبرگزاری آلمان از مونیخ نوشت: دو هفته مانده به کنفرانس امنیتی مونیخ، ۴۰رئیس کشور و دولت، ۹۰وزیر و چندین رئیس سازمانهای بین‌المللی اعلام کرده‌اند که در آن شرکت خواهند کرد. به‌گفته اداره کنندگان این کنفرانس، این افراد شامل امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه، اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا و ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو می‌شود. مهمترین نشست کارشناسان سیاست امنیتی جهان قرار است از ۱۷ تا ۱۹فوریه برگزار شود.

کریستوف هویسگن Christoph Heusgen، مدیر این کنفرانس [سفیر سابق آلمان در سازمان ملل -م]، گفت، «هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که دولت روسیه آمادگی عقب‌نشینی داشته باشد. ما حاضر نیستیم که به این جنایتکاران جنگی در کرملین بستری برای تبلیغات‌شان بدهیم». او اضافه کرد، به جای آن سیاستمداران مخالف روسیه به مونیخ خواهند آمد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fcd86f49-3ec4-4db9-86f4-5ab8999edb76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات