728 x 90

رسوایی مکرر آخوندها در دادگاه آنتورپ

روز ۲۶ آبان، بار دیگر دادگاه آنتورپ، این بار برای رسیدگی به استیناف تروریستهای اجیرشده برگزار شد و بار دیگر تروریسم رژیم در کانون توجهات قرار گرفت. در روند رسیدگی به پرونده اسدی و ۳تروریست دیگر، موضوع دیپلمات-تروریست رژیم تا حد زیادی پرونده ۳تروریست اجیرشده را تحت‌الشعاع قرار داده بود. اما برگزاری دادگاه استیناف این مزدوران اجیر شده، موضوع شبکه تروریستی رژیم آ‌خوندی در کشورهای دیگر را برجسته می‌کند. به‌ویژه پلیس آلمان، همان موقع از خودروی اسدی دفترچه‌ای پیدا کرده که نام ۲۷۰نفر عضو شبکه ترور و آدمکشی رژیم در اروپا، در آن ثبت شده است.

اکنون جهان، به‌ویژه کشورهای اروپایی که دهه‌ها نسبت به هشدارهای مقاومت ایران چشم می‌بستند، در برابر یک انتخاب قرار گرفته‌اند. یا مذاکره با بانکدار تروریسم در جهان را به‌خاطر منافع حقیر اقتصادی در اولویت قرار دهند، به‌آن باج دهند که حاصل آن می‌شود ادامه اقدامات و عملیات تروریستی رژیم در اروپا و سایر کشورها یا جهان و اروپا منافع استراتژیک و امنیت خود را در اولویت قرار دهند. که در این صورت باید سیاست قاطعیت در برابر رژیم آخوندی را در پیش بگیرند؛ شبکه ترور آن را به‌طور کامل افشا و منهدم سازند؛ سفارتهای رژیم، به‌عنوان اتاق‌های عملیات ترور را تعطیل کنند و امنیت مردم و کشورشان در برابر تروریسم کور آخوندها را تأمین کنند. این پیام دادگاه آنتورپ و همان پیامی است که مقاومت ایران سالهاست بر آن تأکید کرده و می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f04f7a4-b619-43c1-9ac9-846572b4846a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات