728 x 90

خاکسپاری و بزرگداشت مادر مجاهد مرحمت ندری (رضایی)

خاکسپاری و بزرگداشت مادر مجاهد مرحمت ندری (رضایی)
خاکسپاری و بزرگداشت مادر مجاهد مرحمت ندری (رضایی)

خاکسپاری و بزرگداشت مادر مجاهد مرحمت ندری (رضایی)

روز سه‌شنبه ۴بهمن، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مادرمجاهد مرحمت ندری (رضایی)، مادر مجاهد شهید مهین رضایی جاودانه‌فروغ راه آزادی و مجاهد صدیق مرضیه رضایی، با حضور فرزندان مادر و بستگان و اعضای خانواده رضاییهای شهید، مسئولان مجاهدین و دبیر ارشد و اعضای شورای ملی مقاومت و جمعی از یاران اشرف‌نشان در گورستان سرژی در شمال پاریس برگزار شد.

پس از نماز و انجام مراسم تدفین مزار مادر مجاهد مادر مرحمت با پرچم سه زنگ ایران و آرم سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران پوشانده شد و حاضران با خواندن فاتحه و با دسته‌های گل مزار مادر را گلباران کردند

پس از برگزاری مراسم خاکسپاری، یک گردهمایی در بزرگداشت مادر و پنج دهه ایستادگی و مقاومت استوار او در برابر دو رژیم ستمگر شاه و شیخ برگزار گردید.

در این گردهمایی، پس از سخنان خانم مهناز سلیمان دبیر ارشد شورای ملی مقاومت و ابوالقاسم رضایی معاون دبیرخانه، خواهر مجاهد فاطمه رضایی و خانم آسیه رضایی فرزند مادر و هم‌چنین اعضای شورا و دیگر حاضران در مراسم سخنانی در تجلیل از ارزشهای ماندگار مادر مرحمت ایراد کردند و یادش را گرامی داشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2da29d48-48c9-4ded-be19-ef592b6179af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات