728 x 90

خامنه‌ای و سکوت مرگ

کشاورزان اصفهان در بستر خشک زاینده‌رود تجمع کردند؛ زیرا حقابه‌ای که همین رژیم مصوب کرده بود را هم به آنها نمی‌دهند. تحصن کشاورزان با همراهی مردم اصفهان، خامنه‌ای و نظامش را به وحشت انداخت، وقتی کشاورزان و مردم اصفهان فریب ترفند‌های انحرافی رژیم را نخوردند؛ از این‌رو به سرکوب روی آورد.

کشاورزان زحمتکش را مجروح می‌کند.

به زنان مسن و نوجوانان هم رحم نمی‌کند.

این بسیجیان و پاسداران وحشتی با تفنگ‌های ساچمه‌ای سر و صورت معترضان را هدف قرار می‌دهند و تعداد قابل توجهی از معترضان چشمشان را از دست‌داده‌اند.

مردم ایران ساکت نماندند از مادران شهیدان قیام ۹۸ که گفتند نمی‌گذارند رنج جوانان اصفهان دفن شود تا معلمان و دیگر اقشار جامعه که با بستن یک‌ چشمشان با تظاهر کنندگان اصفهانی اعلام همبستگی کردند. اما خامنه‌ای جنایتکار که فرمان چنین جنایتی را صادر کرده در سکوت مرگ فرو رفته؛ اما ۳سال پیش برای تظاهرات در فرانسه چنین یاوه‌هایی به زبان آورد.

خامنه‌ای: «در خیابانهای پاریس مردم شون را دارند کور می‌کنن... . . ». .

برای مردم ایران تنها و تنها یک‌راه باقی مانده، باید آزادی را به خانه آورد. جنبش آب و آزادی باید با سپیده‌دم رهایی ادامه یابد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/917af74d-965d-40b6-88ca-5b56fa5efc5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات