728 x 90

خامنه‌ای خلیفه درمانده و بن‌بست حاکمیت یکدست انقباضی

سران قوای خامنه‌ای در نمایش عید فطر
سران قوای خامنه‌ای در نمایش عید فطر

خلیفه درمانده و بن‌بست حاکمیت یکدست انقباضی

خامنه‌ای:

اگر چنان‌چه سه قوه با هم به‌طور کامل همکاری کنند

کارها به‌هیچ‌وجه گره نمی‌خورد مشکل پیدا نمی‌کند

مانع همدیگر نشوند راه را برای همدیگر باز کنند

چه نمایندگان مجلس چه مدیران قوه مجریه و قضاییه

که حضور دارند متوجه هستند که این همکاری را چگونه می‌توان به‌وجود آورد

این امروز یک راهبرد کلی است

 

خامنه‌ای ۲اردیبهشت ۱۴۰۲

یک راهبرد بسیار مهم و اساسی همکاری مسئولان کشور در نیروهای سه‌گانه است بحمدالله همه اینجا حضور دارید آحاد مردم هم که بحمدالله تشریف دارند و بعد هم در سرتاسر کشور این سخن را خواهند شنید قوای سه‌گانه باید همدلی کنند همکاری کنند هم‌افزایی کنند قانون اساسی ترتیب خوبی داده است برای تشکیل این سه قوه اگر چنان‌چه این سه قوه با هم به‌طور کامل همکاری کنند کارها به‌هیچ‌وجه گره نمی‌خورد مشکل پیدا نمی‌کنه مانع همدیگر نشوند راه رو برای همدیگر هموار کنند باز کنند.

خود مسئولان کشور چه نمایندگان مجلس چه مدیران قوه مجریه و قضاییه که در بین این جمعیت حضور دارند متوجه هستند که این همکاری و هم‌افزایی و همدلی را چگونه می‌توان به‌وجود آورد این امروز یک راهبرد کلی است.

یک راهبرد مهم دیگر تمرکز بر حل مسائل است حل مسأله سرگرم نشدن و مشغول نشدن به حواشی حواشی ایجاد می‌شه همیشه هم دشمن نیست که حاشیه ایجاد می‌کند گاهی از روی غفلت و با عوامل گوناگون و انگیزه‌های گوناگون یک حواشی در اطراف یک کاری یک حرکتی یک شخصی یک مدیری ایجاد می‌شه سرگرم این حواشی نباید شد نه مردم به این حواشی اهمیت بدهند نه مسئولان خودشون را مشغول کنند متمرکز بشوند روی مسائل اساسی کشور از مردم عزیزمون هم انتظار می‌رود... . اتحاد خودشون رو حفظ کنند.

دشمن در گذشته استعمارگران با حرکت نظامی وارد کشورها می‌شدند ... . در این همین اواخر آمریکا در افغانستان و در عراق تجربه کرد دید که با نیروی نظامی کاری پیش نمی‌رود لذا راهبرد رو عوض کردند راه دیگری را برگزیدند کار اونها امروز عبارت است از تزویر تحریف دروغ‌گویی وسوسه کردن خلاف واقع نمایی تحقیر ملتها بدبین کردن ملتها به خود پنهان کردن توانایی‌ها و برجستگیها و درخشانیهای ملتها امروز تاکتیک اینهاست متوجه باشیم بدانیم من چند روز قبل از این گفتم ما در شناخت حرکت دشمن و تاکتیک دشمن و روش دشمن در دشمنی باید به روز باشیم یک کارهایی رو ده سال قبل بیست سال قبل ممکن بود بکنند امروز نمی‌کنند روش‌های دیگری دارند راه ابطال این روش‌ها رو به‌دست بیاوریم ... دشمن را تا امروز شما شکست دادید بعد از این هم به حول قوه الهی دشمن را شکست خواهید داد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0387e415-85c3-4eda-a74b-5fa9d1cfef95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات