728 x 90

خامنه‌ای خلیفه پابه‌گور بر سر قبر دجال ضدبشر، فرار به جلو از بحران محتوم در شعبده انتخابات

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خلیفه پابه‌گور بر سر قبر دجال ضدبشر

فرار به جلو از بحران محتوم در شعبده انتخابات

با شهیدبازی و حماسه‌سازی از جلاد۶۷ و مراسم بدرقه!

 

خامنه‌ای:

بعد از حادثه تلخ مردم جمع بشوند

و با آرای بالا مسئول بعدی را انتخاب کنند

این حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است

 

رئیسی در مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت

اینها ارزش است اینها درس است

اینها برای برای رؤسای جمهور آینده ما یک سرمشق است

 

ایران برای این‌که بتواند در معادلات پیچیده بین‌المللی منافع خودش را حفظ کند

و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی را پرکند

احتیاج دارد به یک رئیس‌جمهور فعال و پرکار آگاه معتقد به مبانی انقلاب

 

طوفان ۱۵مهر نقشه با دقت طراحی‌شدهٔ دشمن را باطل کرد

درست این طوفان الاقصی در وقت خود در لحظه خود اتفاق افتاد

یک کاری بود که هیچ چیز دیگری نمی‌توانست جای آن را بگیرد

 

رویترز-واکنش محمود عباس رئیس دولت فلسطین

چنین اظهاراتی آشکارا با هدف قربانی کردن خون فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد

و منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین نمی‌شود

مردم فلسطین به جنگ‌هایی نیاز ندارند که در خدمت آزادی و استقلال آنها نباشد

 

مسعود رجوی - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

خمینی و خامنه‌ای نخستین خائنین به آرمان و رهبری فلسطین

و سازمان آزادیبخش از زمان عرفات بوده‌اند

 

خامنه‌ای سر قبر دجال ضدبشر ۱۴خرداد ۱۴۰۳:

می‌خواهم به دو موضوع مهمی که در فاصله خرداد گذشته تا امروز اتفاق افتاده است، کلماتی عرض کنم، مطالبی رو بیان کنم این دو موضوع یکی مسأله فلسطین است... یکی هم حادثه تلخ فقدان رئیس‌جمهور عزیز و مغتنم ما است که آن هم حادثه بزرگی است پیامدهایی دارد.

این عملیات توفان الاقصی که در ۱۵مهر گذشته اتفاق افتاد دقیقاً مورد نیاز منطقه بود منطقه ما به این عملیات نیاز داشت این پاسخ به یک نیاز بزرگ منطقه بود که شرح خواهم داد.

عملیات طوفان الاقصی دقیقاً در لحظه نیاز منطقه اتفاق افتاد. در یک چنین لحظه حساسی حمله طوفان الاقصی آغاز شد و همه نقشه‌های دشمن را بر باد داد.

طوفان طوفان ۱۵مهر نقشه با دقت طراحی شده دشمن رو باطل کرد و با وضعی که در این هشت ماه پیش آمده است امیدی هم و این‌که بتوانند این نقشه رو دوباره احیا کنن چندان وجود ندارد. کار بزرگ و مهمی انجام گرفت.

درست این طوفان در وقت خود در لحظه خود اتفاق افتاد بنده البته نمی‌توانم ادعا کنم که طراحان طوفان الاقصی آیا می‌دانستند که چه کار بزرگی رو دارن انجام می‌دن یا نه من نمی‌دونم اما واقعیت اینه که این کاری که اینها انجام دادن یک کاری بود که هیچ چیز دیگری نمی‌توانست جای او رو بگیره.

اما حادثه مهم دوم یعنی شهادت جان‌گداز رئیس‌جمهور مغتنم و عزیز و پرکار و همراهان ایشون که این همراهان هم هر کدامی به نوبه خود ارزشمند بودند.

مرحوم آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه فعال پرکار با ابتکار مذاکره‌کننده قوی بنده صورت مذاکراتی را که ایشون می‌کرد در مواردی مشاهده می‌کردم یک مذاکره‌کننده قوی و باهوش و پایبند به مبانی و اصول اینهایی که من رو از نزدیک می‌شناختم دیگران هم چه استاندار آذربایجان چه برادر مأمور حفاظت رئیس‌جمهور چه اون سه نفر عزیزی که مأمور پرواز بودند همه اینها اونطوری که افراد آشنا با اونها می‌گویند افراد شایسته و برجسته و مؤمنی بودند فقدان اینها حقیقتاً یک خسارت بود برای کشور.

خوب این مصیبت جدا مصیبت سنگینی بود برای کشور چند کلمه در باب خود رئیس‌جمهور فقیدمون عرض بکنم در مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت در مورد کسانی که با انقلاب بد بودن مخالف بودن دشمن بودن دوپهلو صحبت نمی‌کرد صریح صحبت می‌کرد مرزبندی صریح داشت به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد اینها ارزش است اینها درس است هر کدام از اینها برای سیاست‌مداران ما برای رؤسای جمهور آینده ما برای کسانی که در یک بخشی مورد اعتماد ملت قرار می‌گیرند یک سرمشق است من توجه کنید بعد از فقدان این عزیز من دیدم خیلی از همه تقریباً روزنامه‌ها همه مطبوعات در فضای مجازی اشخاص گوناگون از جریانهای مختلف دیدم همه از خدمات او و تلاشهای شبانه‌روزی او حرف می‌زنند از او تمجید می‌کنند تعریف می‌کنند دلم سوخت دلم برای رئیسی سوخت در زمان حیات او اینها یک کلمه حاضر نبوده‌اند از این حرفها را بگویند.

در زمان حیات او این برجستگی‌ها رو می‌دیدند اما کتمان می‌کردند بلکه عکس اون رو می‌گفتند عکس اون رو می‌گفتند او را می‌آزردند او البته غالباً جواب نمی‌داد اما گاهی پیش من می‌آمد و مقداری شکایت می‌کرد.

یک جمله در باب انتخابات عرض کنم انتخاباتی که پیش روی ماست کار بزرگی است این انتخابات یک پدیده پردستاورد است این انتخابات که در پیش روی ماست اگر انشاءالله باخوبی و شکوه و عظمت برگزار بشود یک دستاورد بزرگ برای ملت ایرانه بعد از این حادثه تلخ مردم جمع بشن با آراء بالا مسئول بعدی را انتخاب بکنند این در دنیا انعکاسش انعکاس فوق‌العاده‌ایست لذا این انتخابات بسیار مهمه این حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدانه این کار مکمل کاری است که قبلاً کردید در بدرقه شهیدان ما برای این‌که بتوانیم ملت ایران برای این‌که بتواند در معادلات پیچیده بین‌المللی منافع خودش رو حفظ کنه و عمق راهبردی خودش رو تثبیت کنه و ظرفیتها و ظرفیتها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش رو به مرحله بروز و ظهور برسانه و کام مردم را شیرین کنه و هم‌چنین بتوانه حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی رو پرکنه احتیاج دارد به یک رئیس‌جمهور فعال و پرکار آگاه معتقد به مبانی انقلاب.

در رقابتهای پیش روی انتخابات بین نامزدها اخلاق حاکم باشد بدگویی کردن تهمت‌زدن لجن‌پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند به آبروی ملی هم لطمه می‌زند صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است.

(تلویزیون شبکه یک رژیم ۱۴خرداد)

 

 

رویترز-واکنش محمود عباس رئیس دولت فلسطین

چنین اظهاراتی آشکارا با هدف قربانی کردن خون فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد

و منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین نمی‌شود

مردم فلسطین به جنگ‌هایی نیاز ندارند که در خدمت آزادی و استقلال آنها نباشد

 

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا۳ژوئن ۲۰۲۴ (۱۴خرداد۴۰۳) ریاست دولت فلسطین در پاسخ به سخنان خامنه‌ای بر سر قبر خمینی، اعلام کرد: این اظهارات که آشکارا هدفش قربانی کردن خون مردم فلسطین با هزاران کودک و زن و افراد سالمند و ویران کردن سرزمین فلسطین است؛ به برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت‌المقدس شرقی راه نخواهد برد. مردم فلسطین که از صد سال قبل می‌جنگند نیازی به جنگهایی ندارند که در خدمت امیدهایشان به آزادی و استقلال و حفاظت از بیت‌المقدس و مقدسات اسلامی و مسیحی نیست.

ریاست حکومت فلسطین افزود: آنچه ما خواستارش هستیم پایان دادن به اشغالگری و تبلور کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت‌المقدس شرقی است، و نه سیاست‌هایی که در خدمت اهداف ملی فلسطین که در آزادی بیت‌المقدس و مقدسات آن سمبلیزه می‌شود نباشد؛ سیاست‌هایی که مردم فلسطین را نابود کرده و آنها را از سرزمینی کوچ دهد که به‌خاطر حفاظت از هویت آن نسل در نسل جنگیده‌اند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4e5ef19-26ed-423e-8b16-1f5daf27d8ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات