728 x 90

خامنه‌ای برای نجات از سرنگونی رکورد بی‌سابقه‌یی از اعدام در سالهای اخیر به‌جا می‌گذارد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

خامنه‌ای برای نجات از سرنگونی رکورد بی‌سابقه‌یی از اعدام در سالهای اخیر به‌جا می‌گذارد

۱۶ اعدام در روز پنجشنبه، ۴۴ اعدام در یک هفته، شامل ۲۳ هموطن بلوچ

 

خامنه‌ای در وحشت از قیام خلق و برای نجات رژیم ولایت فقیه از سرنگونی، رکورد جدیدی از اعدام و جنایت در سالهای اخیر به‌جای گذاشت. روند شتابان اعدامها تنها مبین درماندگی رژیم آخوندی در برابر وضعیت انفجاری جامعه و خشم فزاینده مردم است.

قضاییه خامنه‌ای روز پنجشنبه ۱۶زندانی و در عرض یک هفته (شنبه ۹اردیبهشت تا جمعه ۱۵اردیبهشت) دست کم ۴۴زندانی از جمله ۲۳هموطن بلوچ را حلق‌آویز کرد. ۳۱فقره از این اعدامها در اطلاعیه‌های روزهای گذشته گزارش‌شده است.

روز جمعه ۱۵اردیبهشت ۲زندانی به‌نام‌های فرامرز شخصی و بهزاد حنیفی را در زندان ارومیه حلق‌آویز کردند. روز پنجشنبه ۱۴اردیبهشت، ۴زندانی از جمله جلال الدین رحیمیان ۲۳ساله در زندان لاکان رشت، حبیب‌الله فقیر دادزهی (سخی) در زندان مرکزی اصفهان، ادریس گرگیج اهل زاهدان، در زندان تربت جام، حمید امامی‌زاده ۲۳ساله در زندان مرکزی خرم‌آباد، حامد موسوی ۲۳ساله در زندان مرکزی اردبیل، مهدی فرخی و محمدعلی بنی ابراهیمی در زندان قزلحصار کرج، به‌دست جلادان قضاییه به‌دار آویخته شدند. با احتساب ۶زندانی که در همین روز در زندان مشهد و یزد اعدام شدند، شمار اعدام شدگان در روز ۱۴اردیبهشت به ۱۶ زندانی بالغ می‌شود. علاوه بر این روز سه‌شنبه ۱۲اردیبهشت محمد ملک‌دادزهی (ریگی) در زندان مرکزی مشهد اعدام شد.

دژخیمان خامنه‌ای امروز شنبه ۱۶اردیبهشت نیز آقای حبیب اسیود را که در مهر ۱۳۹۹ در یک آدم‌ربایی توسط وزارت اطلاعات رژیم به ایران منتقل شده بود به‌دار آویختند. امروز هم‌چنین دو زندانی به نام‌های عبدالله خان‌محمدی و صلاح‌الدین مجیدی در زندان سلماس حلق‌آویز شدند. علاوه بر این رئیس دادگستری آخوندها در آذربایجان غربی از اجرای حکم اعدام یک نفر دیگر باتهام قاچاق مواد مخدر خبر داد (خبرگزاری قضاییه آخوندها (میزان). – ۱۶اردیبهشت).

رژیم رکورددار شکنجه و اعدام باید از جامعه جهانی طرد شود و سردمداران این رژیم به‌خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت باید در برابر عدالت قرار گیرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۶ می‌۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb410600-974a-4b01-be09-3bafb0d2d7e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات