728 x 90

هراس و هشدار خامنه‌ای به دولتی‌ها : مواظب باشند هم فریب نخورند هم وحشت نکنند از دشمن

خامنه ای ولی فقیه  ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

ولی‌فقیه ارتجاع در واکنش هراسان نسبت به پیامدهای اجلاس جهانی ورشو و کنفرانس مونیخ، علیه سیاست‌های جنگ‌افروزانه منطقه‌یی و تروریسم صادراتی، تلاش کرد با توسل به بلوف درمانی مبتذل، صورت خود و رژیمش را با این ادعای مضحک سرخ کند که گویا رژیم در بهترین موقعیت قرار دارد!

خامنه‌ای به صراحت گفت که نمایشات و کارهای رژیم در ۲۲بهمن قبل از هر چیز یک حرکت سیاسی و امنیتی بوده است:

تلویزیون رژیم ـ‌ ۲۹بهمن ۹۷

این حضور شما در صحنه سیاسی کشور و صحنه انقلابی کشور و یادبود ۲۲بهمن سال ۵۷در همه کشور این یک حرکت سیاسی و امنیتی مهمی بود که به‌وسیله ملت ایران انجام گرفت

 

مجری: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نظام جمهوری اسلامی را در بهترین موقعیت و جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا را در ضعیف‌ترین شرایط دانستند و گفتند: مردم به‌ویژه جوانان و همچنین مسئولان باید با وقت‌شناسی و اقدام بهنگام، از ظرفیتهای فراوان به‌منظور حل مشکلات کشور استفاده کنند.

 

خامنه‌ای در عین حال، به وحشت‌زدگی و مرعوب شدن و خالی شدن دل مسئولان ولایت بحران‌زده خود اعتراف کرد و به آنها هشدار داد:« آمریکا کاملا آشکار، شمشیر را از رو بسته و اروپایی‌ها هم دارند همین طور با خدعه عمل می‌کنند».خامنه‌ای تأکید کرد که دولتیها وحشت نکنند و مواظب باشند فریب و رو دست نخورند.

 

تلویزیون رژیم ـ۲۹بهمن ۹۷

خامنه‌ای: توصیه به مسئولان کشور هم این است که دشمن را درست بشناسند فریب خدعه دشمن را نخورند دشمن از طرق مختلف وارد میشه گاهی دندان نشان میده گاهی مشت نشان میده گاهی هم لبخند نشان میده اینها همه‌اش به یک معناست لبخند دشمن هم مثل همان دندان نشان‌دادن دشمن است فرقی نمی‌کند دشمنی است، فریب دشمن را نخورند خدعه دشمن را قبول نکنند امروز شما ملاحظه می‌کنید غربیها به‌معنای واقعی کلمه دارند خدعه می‌کنند دیگه حالا، حالا آمریکا که دیگه از خدعه کارش گذشته کاملا آشکار و شمشیر از رو است، اروپایی‌ها هم دارند همین جور با خدعه عمل می‌کنند من نمی‌گویم چه کار کنند بنشینند دولتیها فکر کنند مواظب باشند مخدوع نشوند مواظب باشند فریب نخورند رو دست نخورند از دشمن به امید این‌که حالا بتوانیم یک کاری بکنیم خودشون را و ملت را دچار مشکل نکنند هم فریب نخورند هم وحشت نکنند از دشمن

تلویزیون رژیم ـ۲۹بهمن ۹۷

مجری تلویزیون رژیم: ایشان استفاده از ظرفیتهای کشور را نیازمند حرکت آتش به اختیار جوانان دانستند و خاطرنشان کردند: گروه‌های جوان مؤمن و انقلابی باید هر کاری را که امکانپذیر است در چارچوب قوانین و مصلحت کشور انجام دهند و معطل کسی نباید بمانند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به موقعیت ضعیف دشمن یعنی جبهه استکبار و در رأس آن رژیم متجاوز آمریکا، تأکید کردند: ما نمی‌خواهیم خود را به ساده‌لوحی بزنیم و از دشمن غافل شویم اما واقعیات نشانگر آن است که دشمن به‌شدت گرفتار مسائل داخلی و خارجی است.

ایشان با اشاره به برگزاری ناموفق نشست ورشو گفتند: دولتمردان ضعیف العقل آمریکا از برخی دولتهای همکار خود و دولتهای ضعیف و مرعوب برای نشست ورشو و تصمیم‌گیری ضدایران دعوت کردند اما این نشست به هیچ نتیجه‌یی نرسید و همه اینها نشانه ضعف است و دشمن که در حالت ضعف دچار عصبانیت می‌شود، شروع به جنجال و فحاشی می‌کند.رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: این جنجالها که از روی ضعف است، نباید دل فلان مسئول را خالی و یا فلان جوان را دچار خطا کند.

 

خبرگزاری رویترز گزارش کرد: علی خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ایران روز دوشنبه به حکومت خود هشدار داد که فریب اروپاییهای امضاکننده برجام که بعد از خروج از این توافق مورد تهدید قرار دارد را نخورند.

خامنه‌ای که سخنانش در تلویزیون دولتی پخش می‌شد گفت خصومت آمریکا با رژیم ایران واضح است و دلهای دشمنان جمهوری اسلامی مملو از خصومت است... مقامات ما نباید فریب اروپایی‌ها را بخورند.

رویتر افزود: رژیم ایران از اتحادیه اروپا خواسته است کار بیشتری انجام دهد تا تعهدش به برجام را نشان بدهد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/732a2bb8-9057-481a-b1bf-b9b969d3b2e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات