728 x 90

حمله پاسدار احمدی‌نژاد به شورای نگهبان ارتجاع: از ۲۲بهمن دیگری که در راه است بترسند

پاسدار احمدی نژاد
پاسدار احمدی نژاد

سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع بار دیگر آب پاکی روی باند مغلوب نظام که متقاضی تأیید نامزدهایشان هستند ریخت و به آنها گوشزد کرد که مشارکت کم در انتخابات مشکلی ایجاد نمی‌کند!

کدخدایی اعلام کرد: پروسه تأیید صلاحیت نامزدها انجام شده و در حال حاضر در حال بررسی شکایات و اعتراضات هستیم.

وی بار دیگر دست باز شورای نگهبان برای حذف کاندیداهای سرسپرده تأکید کرد و گفت: یک نماینده‌ای که با تأیید شورای نگهبان انتخاب می‌شود، ممکن است طی ۴سال مرتکب تخلفاتی شود. طبعاً شورای نگهبان در دوره بعد صلاحیت او را تأیید نمی‌کند. مشارکت کم در انتخابات هم، مشکل حقوقی و قانونی ایجاد نمی‌کند. (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۳۰اردیبهشت)

احمدی‌نژاد در واکنش به خبرهای مربوط به حذف او توسط شورای نگهبان بار دیگر گفت اگر رد کنید، ایندفعه دیگر رأی نمی‌دهم و تأیید هم نمی‌کنم وی عملکرد رژیم را طاغوتی خواند و هشدار داد از ۲۲بهمن دیگری که در راه است، بترسند.

احمدی‌نژاد گفت: خیال می‌کنند من با این چیزها جا می‌زنم و کنار می‌روم. شما ۱۶سال است که دارید به من فحش می‌دهید، فحش بدهید. شبها هم که خودتان در خواب هستید، نوار بگذارید و فحش بدهید! به خدا به اندازه سرسوزنی در من تاثیر ندارد چون می‌دانم پشت آنها چه کسانی هستند.

من فقط گفتم اگر رد کنید، شرکت نمی‌کنم. کجای این حرف عجیب است!؟ می‌گویند اگر مردم هم در انتخابات شرکت نکنند، برای ما مهم نیست، الله اکبر!

اصلاً مهم نیست، رأی ندهید! این روحیه از کجا پیدا شده است!؟ این غیر از طاغوت است!؟

من پنج سال قبل هم گفتم که به شما هشدار می‌دهم، دارد سیل می‌آید! سیلی سنگین، می‌آید و شما را با خودش می‌برد. فردا به من حمله نکنید. من مانند آن بچه چوپونی که بالای تپه ایستاده و می‌بیند که سیل دارد می‌آید و به شما خبر آن را می‌دهد.

یکدفعه ۲۲بهمن دیگری از آن طرف شکل می‌گیرد! از اون وری شکل می‌گیره.

یکسری گروه‌های امنیتی در کشور ما درست شده‌اند که هر زمان ملت می‌خواهد به چیزی اعتراض کند، می‌آیند وسط، آتش می‌زنند، تیراندازی می‌کنند و بهانه‌یی برای له کردن ملت درست می‌کنند که ملت دیگر نتواند حرفش را در این کشور بزند.

من اعلام کردم... اگر رد کنید، ایندفعه دیگر رأی نمی‌دهم، تأیید هم نمی‌کنم. این حرف خیلی ساده است.

این را یواشکی می‌گویم، شیاطین نشنوند؛ من از نقشه‌های پشت‌پرده خبر دارم، اما اگر الآن بخواهم آنها را رو کنم، آنها بدلش را به ملت می‌زنند ولی در آینده نزدیک، همان نقشه‌ها را هم برایتان انشاءالله افشاء خواهم کرد. چه کسانی با چه کسانی قرار گذاشته‌اند و می‌خواهند چه بلاهایی سر ملت بیاورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a72d8e7-05af-417b-ab16-7478e480875d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات