728 x 90

حمله واعظی رئیس دفتر روحانی به نمکی وزیر بهداشت: جای این حرفها در علن نیست

واعظی رئیس دفتر روحانی
واعظی رئیس دفتر روحانی

واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی در گفتگویی که امروز چهارشنبه ۲۵فروردین با خبرنگاران حکومتی داشت با حمله به نمکی وزیر بهداشت رژیم بحران و شکاف در درون دولت روحانی را را آشکار کرد.

خبرگزاری ایران پرس ۲۵فروردین۱۴۰۰ – نشست خبری واعظی:

خبرنگار: درباره حواشی تصمیم ستاد ملی صحبت کردید اما به‌نظر می‌رسد یک اختلافی بین مقام‌های وزارت بهداشت و حالا مقام‌های عالی دولت وجود دارد مخصوصاً درباره همان سفرهای نوروزی بفرمایید این اختلاف‌نظرها به چه دلیل هست؟ الآن نتیجه این اختلاف‌نظرها شده روزی ۳۰۰ تا فوتی و بالای ۲۰هزار تا ابتلا، چرا این اختلافات به‌وجود آمد و چرا در واقع وحدت تصمیم‌گیری وجود ندارد در ستاد؟

واعظی: ببینید بر اساس نظر مقام معظم رهبری وقتی که ستاد ملی تصمیم می‌گیرد ستاد ملی تصمیم‌اش دیگه فصل‌الخطاب هستش این روشن هست... رهبری هم تأیید کرده این‌که اگر کسی فکر می‌کند که در ستاد ملی فقط مباحث فقط در ارتباط با نظر یک دستگاه باشد دیگه ما ستاد ملی درست نمی‌کردیم... اگر من به‌عنوان یک دستگاه عضو یک شورایی باشم و عضو یک ستادی باشم و فکر کنم که باید فقط باید آن ستاد تصمیمات و نظراتی که من دارم عینا اجرا بکند به‌نظر من این درست نیست! ضمن این‌که جای این حرفها که در علن و اینها نیست، باید بیاید در همان جلسه این حرف‌ها را بزنند و این هم کار درستی نیست که وقتی که ما همه مردم رعایت می‌کنند و همه مرگ و میر و فوتی‌های‌مان کم می‌شود دو رقمی می‌شود کم می‌شود یک دستگاه فکر کند که همه کارها را اون کرده و به آن افتخار بکند، به‌محض این‌که بالاخره یک اتفاقی می‌افتد یا مردم رعایت نمی‌کنند یا به هر دلیل دیگری خوب این بار خاص موج چهارم این بوده که یک ویروس جهش‌یافته وارد کشور شد و این جوری باشد ما باید انگشتمان را بگیریم رو به دستگاههای دیگر، خب این‌که درست نیستش... به‌نظر من این یک مقدار بی‌انصافی هست که ما حرفی بزنیم که نسبت به همکارانمان، ضمن این‌که مردم را یک مقدار روی اعصابشان راه برویم، مرتب بیاییم حرف‌های بسیار تند منفی بزنیم... ولی نباید وقتی که گرفتار می‌شویم بیاییم گرفتاری را از روی دوش خودمان برداریم بیاندازیم روی دوش دیگران...

 

اعتراف واعظی و سرخوردگی دولت روحانی از لغو تحریم‌ها

محمود واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی سرخوردگی خود را نسبت به فشار تحریم‌ها و ناامیدی از لغو آن آشکار کرد و گفت: هر چه مذاکرات طولانی می‌شود فشار تحریم بیشتر می‌شود. وی افزود: به‌رغم این‌که دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثری شکست‌خورده اما با حفظ تحریم‌ها نشان می‌دهد همان راه را ادامه می‌دهد (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۲۵فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d43eab8c-4e52-4aba-95f7-b6d804f04df4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات