728 x 90

حمله و مجروح کردن آخوند حکومتی در استان مرکزی

روستای احمد آباد در ساوه
روستای احمد آباد در ساوه

یک آخوند حکومتی با عنوان امام جماعت رژیم در روستای احمدآباد در استان مرکزی توسط جوانی مورد حمله قرار گرفت و او را روانه بیمارستان کرد.

رسانه‌های حکومتی از این آخوند، با نام احمدی امام جماعت روستای احمدآباد ساوه نام بردند.

خبرگزاری رسمی رژیم بنام حوزه نوشت: سردار "هادی رفیعی کیا" با اعلام این خبر، گفت: حوالی ساعت ۲۱شب گذشته به امام جماعت روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی ساوه، با ضربه سلاح سرد مجروح شده و توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل می‌شود. وی افزود: ضارب جوان ۲۱ساله بوده است.

پاسدار جنایتکار احمد وحیدی وزیر کشور کابینه رئیسی جلاد روز ۱۶ اردیبهشت در وحشت از تشدید موج حمله جوانان به آخوندها و مهره‌های حکومتی گفت: در اغتشاشات استفاده از سلاحهای سرد مثل سلاحهای گرم است و کسی که مرتکب جرم با سلاح سرد شود همان مجازات را خواهد داشت.

خبرگزاری حکومتی برنا ۱۶اردیبهشت ۱۴۰۲: احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره میران بازدارندگی سلاح سرد با توجه به اتفاقات اخیر گفت: قوه قضاییه ابلاغیه‌ای راجع به برخورد با سلاحهای سرد داشت و بهرحال به‌خصوص در اغتشاشات سال گذشته و در کشته شدن الداغی در سبزوار تبعات استفاده از سلاح سرد را دیدیم. وحیدی بیان داشت: از دید ما استفاده از سلاحهای سرد مثل سلاحهای گرم است و کسی که مرتکب جرم با سلاح سرد شود همان مجازات سلاح گرم را خواهد داشت. 

 

آخوند اژه‌ای، رئیس قضاییه جلادان خامنه‌ای، روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در جلسه شورای عالی قضاییه رژیم با وحشت و سراسیمگی به تعقیب و محاکمه و مجازات ضاربین و قاتلان حوادث اخیر از جمله هلاکت آخوند سلیمانی و سرکرده آگاهی سراوان و حمله به آخوندهای حکومتی در قم تأکید کرد.

او خواستار این شد که در رسیدگی به این پرونده‌ها، نهایت سرعت و دقت و قاطعیت را به خرج داده و در صورت شناسایی و دستگیری ضاربین و قاتلان، هیچگونه تأخیر و معطلی نشود.

 

هلاکت آخوند سلیمانی نماینده سابق خامنه‌ای در استان سیستان و بلوچستان

خاطرنشان می‌شود آخوند سلیمانی نماینده سابق خامنه‌ای در استان سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه ۶اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و به‌هلاکت رسید.

رسانه‌های حکومتی نوشتند: آخوند سلیمانی که در حال انجام امور بانکی در شعبه مرکزی بانک ملی بابلسر بود توسط فردی مورد حمله قرار گرفته و جان خود را از دست داد‌.

سایت خبری حوزه‌نیوز درباره جزئیات این حادثه به‌نقل از یکی از شاهدان عینی اعلام کرد: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که سلیمانی کشته شد و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند.

 

زیرگرفتن یک آخوند ۳۵ساله حکومتی در بلوار مرزداران تهران

به گزارش روزنامه حکومتی انتخاب یک آخوند ۳۵ساله در بلوار مرزداران تهران ساعت ۹صبح روز چهارشنبه ۶اردیبهشت، پس از پارک خودرو شخصی، توسط یک دستگاه خودرو سواری زیرگرفته شد. راننده به قصد عمد این آخوند را بر روی کاپوت ماشین برای فاصله طولانی می‌کشد. راننده خودرو متواری است و این آخوند هم به بیمارستان منتقل شده است.

 

سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی سراوان

همچنین روز ۱۰ اردیبهشت سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی سراوان در یک تهاجم مسلحانه به‌هلاکت رسید.

پاسدار جلیلیان سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی سیستان و بلوچستان، از هلاکت سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی سراوان در یک تهاجم مسلحانه خبر داد.

متعاقباً نیروی تروریستی قدس مرگ زن وی در بیمارستان را در اثر جراحات وارده پس از اصابت گلوله اعلام کرد.

 

حمله به دو آخوند حکومتی در قم

روز شنبه ۹ اردیبهشت فردی با خودرو به دو آخوند حکومتی در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله و پس از مصدوم کردن آنها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/467fc661-6b2b-4b47-a554-3c8ada848c91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات