728 x 90

حمله هکرهای رژیم ایران به زیرساختهای دولتی در بحرین

حمله سایبری - عکس از آرشیو
حمله سایبری - عکس از آرشیو

وال استریت ژورنال نوشت: هکرهای رژیم ایران به زیرساختهای حساس و کامپیوترهای دولتی در بحرین نفوذ کرده‌اند. حملات هکرهای رژیم ایران این نگرانی را در میان کشورهای منطقه ایجاد کرده که رژیم تهران حملات سایبری خود را در بحبوحه تنشهای فزاینده، بالا برده است.

 

منابع مطلع به وال استریت ژورنال گفته‌اند، هکرها روز دوشنبه به سیستم‌های آژانس امنیت ملی بحرین، اصلی‌ترین نهاد تحقیقات جنایی این کشور، و همچنین وزارت کشور و معاون اول نخست‌وزیر نفوذ کردند. این گزارش می‌افزاید، مقامهای بحرینی همچنین پنجشنبه دو هفته پیش متوجه حملات سایبری به اداره آب و برق این کشور شدند.

شرکت امنیتی «فایرآی»سال گذشته در گزارشی گفته بود هکرهایی که احتمالاً به رژیم ایران وابسته هستند پشت حملات صورت گرفته به شرکت‌های اقتصادی و نظامی عربستان و غرب قرار داشته‌اند.

فایرآی افزوده است که این هکرها از نوعی بدافزار استفاده می‌کنند که سال ۲۰۱۲دهها هزار رایانه را در عربستان سعودی نابود کرد.

این شرکت می‌گوید سرنخ‌هایی در دست دارد که نشان می‌دهد این گروه توسط رژیم ایران هدایت می‌شوند، از جمله این‌که این هکرها از زبان فارسی استفاده می‌کنند و ساعت کاریشان از شنبه تا چهارشنبه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9700f7cf-18fb-4fba-bcab-54b576cff50f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات