728 x 90

حمله نمایندگان رژیم به پزشکیان: انتصاب ظریف مخالف قانون و دیپلماسی ذلت‌بار در شأن نظام نیست

مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو
مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو

گرگها یکدیگر را از هم می درند

 

هفشجانی عضو مجلس ارتجاع:

آقای پزشکیان انتصاب ظریف به‌عنوان معاون راهبردی

مخالف صریح ماده ۲ قانون نحوه انتصابات اشخاص در مشاغل حساس است

 

کسانی که وفاق ملی را در عبور از قانون اساسی

و قوانین نظام جمهوری اسلامی می‌دانند

مصداق پرچم‌های نفوذ هستند

 

هفشجانی ـ عضو مجلس ارتجاع -۸مهر۱۴۰۳

آقای دکتر پزشکیان انتصاب جناب آقای دکتر ظریف به‌عنوان معاون راهبردی مخالف صریح ماده دو قانون نحوه انتصابات اشخاص در مشاغل حساس است. افرادی که خود و فرزندان یا همسرشان تابعیت مضاعف دارند طبق قانون نمی‌توانند در مشاغل حساس چون معاون رئیس‌جمهور انتصاب شوند. اولین انتظار این است که قبل از اعمال ماده دویست و سی و چهار نظارتی مجلس خودتان شخصاً اقدام کنید.

دو - حضور افرادی در کنار رئیس‌جمهور محترم که نسبت به آرمانهای انقلاب دارای زاویه و بدسابقه هستند تحت پوشش وفاق ملی پذیرفتنی نیست. آقای دکتر پزشکیان این افراد نمی‌توانند برای شما همراهان همدلی باشند در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی و اجتماعی سپردن مسئولیت‌های حساس و تعیین‌کننده به افرادی که با نظام حاکم زاویه دارند وفاق ملی نامیده می‌شود... ... ... . کسانی که وفاق ملی را در عبور از قانون اساسی و قوانین نظام جمهوری اسلامی می‌دانند مصداق پرچم‌های نفوذ است که باید دستگاههای مراقبت کنند.

 

 

ابراهیمی نماینده مجلس رژیم

دیپلماسی ذلت‌بار و گفتارها و رفتارهای غیرارزشی

در شأن ایران اسلامی نمی‌باشد

 

ابراهیمی - عضو مجلس ارتجاع -۸مهر۱۴۰۳

در این برهه حساس تاریخی... ... ... گوش به فرمان بودن به مقام معظم رهبری، کنار گذاردن دیپلماسی ذلت‌بار و پرهیز از گفتارها و رفتارهای غیرارزشی و غیرمتعارف که در شأن ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی نمی‌باشد. ما با قاتلان سلیمانی هنیه فرماندهان جبهه مقاومت و سید مقاومت هیچ توافق و مذاکره‌ای نداشته و نخواهیم داشت... ... ... با توجه به این‌که همه در برابر قانون برابرند رئیس‌جمهور محترم ضمن ارائه توضیحات لازم در مجلس حکم انتصاب غیرقانونی آقای ظریف را لغو و از انتصاب افراد معلوم‌الحال دارای زاویه و وابسته به جریان فتنه در مسئولیت‌های ارشد ملی و استانی به‌شدت پرهیز نمایند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8ac49a5-d2cb-4021-9887-cfdb72592223"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات