728 x 90

حمایت ۱۲۰تن از نمایندگان پارلمان انگلستان از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی و اعمال یک سیاست قاطع در برابر رژیم ایران

حمایت ۱۲۰تن از نمایندگان پارلمان انگلستان از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی
حمایت ۱۲۰تن از نمایندگان پارلمان انگلستان از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی
  • نمایندگان پارلمان انگلستان از طرح ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران برای یک ایران آزاد فردا حمایت می‌کنند.
  • نمایندگان پارلمان انگلستان خواستار به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای تغییر رژیم و دستیابی به دمکراسی و آزادی شدند و تأکید کردند دولت انگلستان باید در کنار مردم ایران و مقاومت عادلانه آنها بایستد.

در آستانه برگزاری گردهمایی بزرگ ایران آزاد در روز جمعه ۲۷تیر، ۱۲۰تن از نمایندگان پارلمان انگلستان از هر دو مجلس انگلستان و از همه احزاب اصلی محافظه کار، کارگر، لیبرال دموکرات و سایر احزاب با صدور بیانیه‌یی ضمن محکوم کردن نقض فزاینده حقوق‌بشر در ایران، خواستار به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای تغییر رژیم و دستیابی به دمکراسی و آزادی شدند.

بیانیه پارلمانترهای انگلستان با ابتکارعمل دیوید جونز و باب بلکمن در حمایت از مقاومت ایران، توسط بیش از ۲۰وزیر سابق، تعدادی از وزرای کابینه سایه کارگر و ۱۰نفر از روسای کمیته‌های مختلف پارلمانی انگلستان امضاء شده است .

۱۲۰تن از نمایندگان از هر دو مجلس عوام و اعیان در بیانیه خود از دولت انگلستان خواستند تا در کنار مردم ایران و مقاومت عادلانه آنها به رهبری خانم مریم رجوی بایستد و یک سیاست قاطع در برابر رژیم ایران اعمال نماید.

نمایندگان تأکید کردند که امواج تظاهرات مردمی در سراسر ایران در نوامبر سال گذشته – آبان ۱۳۹۸- با شعارهایی که خامنه‌ای، ولی‌فقیه رژیم و سپاه پاسداران را هدف قرار داده، خواستار طرد دیکتاتوری مذهبی از جامعه بین‌المللی است.

بیانیه نمایندگان، از دولت انگلستان خواسته است که با اتحادیه اروپا کار کند تا سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم ایران را، به‌عنوان سازمانهای تروریستی در لیست سیاه بگذارند و تحریم کنند، تا رژیم را از منابع مالی‌اش که صرف سرکوب مردم و صدور تروریسم می‌شود، محروم کنند.

نمایندگان پارلمان انگلستان نگرانی خود را از توطئه‌های تروریستی رژیم ایران علیه مجاهدین خلق، در خاک اروپا اعلام کرده و دخالت‌های رژیم ایران در پرونده دیپلمات تروریست دستگیر شده در بلژیک را محکوم کردند.

نمایندگان پارلمان انگلستان ضمن حمایت از اعتراضات سراسری در ایران علیه فساد و سرکوب، اعلام کردند که از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، برای یک ایران آزاد فردا حمایت می‌کنند.

نمایندگان پارلمان انگلستان تأکید کردند. طرد دیکتاتوری مذهبی، از سوی جامعه بین‌المللی، ضرورت دستیابی مردم ایران به آزادی و دموکراسی و برقراری صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e7e671b-0084-4998-a3af-db9422e18369"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات