728 x 90

حمایت کمیته پارلمانترهای رومانی از فراخوان خانم مریم رجوی برای نجات جان زندانیان در ایران

کمیته پارلمانترهای رومانی از فراخوان خانم مریم رجوی
کمیته پارلمانترهای رومانی از فراخوان خانم مریم رجوی

کمیته پارلمانترهای رومانی برای ایران آزاد روز یکشنبه ۳فروردین ۹۹ طی بیانیه‌یی اعلام کرد: انتشار و ابتلا ویروس کرونا، اکنون در ایران صورت فاجعه به خود گرفته است. مقامات رژیم ایران دست به یک پنهان‌کاری در مورد مبتلایان به بیماری ناشی از ویروس کرونا و قربانیان آن زده‌اند.

 

مقام‌های رژیم ایران با ادامه و اصرار بر پنهان‌کاری، پخش اطلاعات دروغ، عدم اقدامات پیشگیرانه، توزیع نکردن تجهیزات پزشکی و امکانات مقابله و ادامه رفت‌ و آمد به چین، باعث گسترش ویروس کرونا به مناطق مختلف ایران، افزایش سریع قربانیان و هم‌چنین انتقال ویروس به کشورهای همسایه شده‌اند.

 

کمیته پارلمانترهای رومانی ضمن حمایت از فراخوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای نجات جان زندانیان در ایران خاطرنشان کرد: خانم مریم رجوی در پیام‌های خود خطاب به جامعه جهانی و سازمانهای ذی‌ربط بین‌المللی گفت: شورای امنیت، دبیرکل ملل متحد، شورای حقوق‌ بشر و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد باید رژیم آخوندی را به‌خاطر پنهان‌کاری مجرمانه و ادامه‌دار در مورد شیوع کرونا و به‌خطر انداختن جان مردم ایران و دیگر کشورها محکوم کنند.

 

خانم رجوی تأکید کرد: اقدام فوری دبیرکل، کمیسر عالی و شورای حقوق‌ بشر ملل ‌متحد و هم‌چنین اتحادیه اروپا و کشورهای عضو برای نجات جان زندانیان در ایران و مداخله جهانی برای ممانعت از یک فاجعه انسانی در زندانهای رژیم بیش از هر زمان دیگر ضروری است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2795573e-4e95-49d2-af4e-77390b1ecdb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات