728 x 90

حمایت فرماندار و ۲۲شهردار استان پیه مونته ایتالیا از خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران

پیه مونته ایتالیا
پیه مونته ایتالیا

حمایت فرماندار و ۲۲شهردار استان پیه مونته ایتالیا

از رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و طرح ده ماده‌یی خانم مریم رجوی

 

خانم پاتریسیا ماناسرو شهردار کونئو:

مریم رجوی زنی است که برای حقوق انسان‌ها در ایران مبارزه می‌کند

او سنگر احترام به قانون، مدافع حقوق‌بشر و حقوق زنان و مردان ایران است

 

حمایت فرماندار و ۲۲شهردار استان پیه مونته ایتالیا از رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و طرح ده ماده‌یی خانم مریم رجوی:

مراسم اعلام حمایت مقامات و مردم استان پیه مونته ایتالیا از برنامه ده ماده‌یی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران روز ششم می‌(شانزدهم اردیبهشت در سالن تئاتر شهر کونئو شهر خواهر اشرف برگزار شد.

در این مراسم مقامات و مردم شهر کونئو که خود مدال طلای مقاومت بر علیه فاشیسم را دارد از طریق شهردار این شهر و دیگر شهرداران این فرمانداری حمایت خود را از قیام زنان قهرمان ایران و خواست مردم ایران برای برقراری یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین از دولت را اعلام کردند

در ابتدای این برنامه دکتر خسرو نیکذات همراه با پخش تصاویری از روند پیروزی انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و سپس تظاهرات زنان آزاده ایران در اولین روزهای پیروزی انقلاب علیه حجاب اجباری خمینی به توضیح شرایط پرداخت و به حمایت سازمان مجاهدین خلق ایران و به‌طور خاص زنان مجاهد خلق، که خود با حجاب بودند، از این تظاهرات اشاره کرد. سپس تصاویری از تظاهرات پانصد هزار نفری مردم تهران در روز سی خرداد به نمایش گذاشته شد و دکتر نیکذات توضیح داد که چطور رژیم آخوندی آن تظاهرات مسالمت‌آمیز را به گلوله بست و هزاران نفر را به‌قتل رساند.

وی به تشکیل شورای ملی مقاومت به‌عنوان یک ائتلاف بزرگ سیاسی برای سر نگونی رژیم آخوندی برای برقراری یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین از دولت پرداخت و گفت بیش از ۵۰درصد اعضای این شورا را زنان تشکیل می‌دهند و خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده این شورا برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران است.

در ادامه برنامه خاطره دو شخصیت و پارتیزان زنده یاد ایتالیایی، سناتور آتیلیو مارتینو و کشیش دون الدو بنه ولی، گرامی داشته شد و تصاویری از دیدارهای آنها در سالهای گذشته با خانم رجوی در پاریس و گوشه‌یی از سال‌ها حمایت مردم شهر کونئو از مقاومت ایران به نمایش در آمد.

دکتر خسرو نیکذات همراه با نمایش تصاویری یادآوری کرد که اعلام خواهری شهر کونئو با شهر مقاومت اشرف ۱ در سال۲۰۰۸ صورت گرفت و یادآوری کرد که همزمان در اولین سفر خانم مریم رجوی به ایتالیا، مدال مقاومت به ایشان در سنای ایتالیا اهداشد.

در تصاویر بعدی که به نمایش درآمد سفر جان کارلو بوزلی معاون شهردار کونئو در آن زمان به اشرف ۱ همراه با یک هیأت ایتالیایی از نمایندگان و سناتورها نشان داده شد. و در ادامه تصاویر تحویل پرچم مقاومت در دوره شهرداران پیشین به‌عنوان ادامه حمایت از مقاومت ایران به نمایش در آمد.

در این گردهمایی، دکتر آلبرتو والماجا شهردار پیشین شهر کونئو، پرچم سازمان مجاهدین خلق را به شهردار فعلی خانم پاتریتزیا مناسرو به‌عنوان سمبل ادامه حمایت شهردار و مردم این شهر از مقاومت مردم ایران تحویل داد.

خانم پاتریسیا ماناسرو شهردار کونئو پس از تحویل گرفتن پرچم مقاومت ایران گفت:

در همین نقطه که الآن ایستاده‌ایم چند روز پیش رئیس جمهور ایتالیا آقای ماتارلا ایستاد و گفت که ارزشهای جمهوری از ارزشهای مقاومت سرچشمه می‌گیرد. من امروز با استناد با این کلام زیبا در کنار مقاومت ایران قرار می‌گیرم در ضمن چند هفته قبل ما در شهرداری کونئو لایحه‌یی را در حمایت از زنان و مردان در قیام ایران به تصویب رساندیم و در روز هشت مارس روز زن در حمایت از مبارزه زنان ایران بنری را از بالکن شهرداری آویختیم مبارزه‌ای که از سال شصت تا به امروز ادامه دارد زمانیکه به خانم مریم رجو‌ی شهروندی افتخاری شهر کونئو اهدا شد دلائلی برای اینکار ارائه شد و من اینجا لازم می‌دانم این دلایل را بخوانم: به‌خاطر این‌که زنی است که برای حقوق انسان‌ها در ایران مبارزه می‌کند او رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران است. او شاهد عدالت و سنگر احترام به قانون است او مدافع حقوق‌بشر و حقوق زنان و مردان ایران است او آگاه است که چگونه راهی را بپیماید تا به آینده‌ای صلح‌آمیز برسیم. شهر کونئو با اعتقاد به ارزشهای مقاومت از همه مقاومتهای دنیا علیه دیکتاتوری حمایت می‌کند.

 

خانم اوگتا بیانکوتو از سابقه حمایت سناتور فقید آتیلیو مارتینو Attilio Martino از مقاومت ایران و از یگانگی جوهره مقاومتها علیه دیکتاتوریها سخن گفت و از خانم مریم رجوی و مقاومت ایران قدردانی کرد.

 

دکتر آلبرتو والمجا شهردار پیشین کونئو نیز گفت: این یک مقاومت سراسری از مردان و به‌خصوص زنان است. ما ان زمان به حمایت از مقاومت ایران برخاستیم و من بسیار خوشحالم که در کنار مقاومت ایران قرار گرفتم و امروز هم شهر کونئو همین راه را دنبال می‌کند در حمایت از زنان ایرانی و با اعتقاد به این‌که ایمان‌های متفاوت جهت وصل باشند و نه قطع، و با امید به پیروزی همه مقاومتهای خلقها علیه دیکتاتورها.

 

جان کارلو بوزلی معاون سابق شهرداری کونئو و عضو شورای شهر گفت: وقتی که ما به کمپ اشرف رفتیم در آنجا زنان و مردانی را دیدیم که در یک جنگ همه‌جانبه با مخوفترین دیکتاتوری بودند ما به آنها پیوستیم گر‌چه آن زمان به‌راحتیِ امروز نبود و خیلی‌ها با نگاه شک و تردید به انتخاب ما نگاه می‌کردند.

 

در ادامه مراسم شهرداران حمایت کننده از مقاومت ایران به روی سن آمدند و با در دست گرفتن آرم سازمان مجاهدین خلق ایران از مقاومت ایران اعلام حمایت کردند.

شهرداران شرکت‌کننده در حمایت از مقاومت و طرح ده ماده‌یی خانم مریم رجوی عبارتند از:

۱- لوکا رونالدو فرماندار کونئو و شهردار شهر موندووی

۲ - پاتریسیا ماناسرو شهردار شهر کونئو

۳- خانم روبرتا رونالدو شهردار شهر بورگو سن دالماتزو

۴- خانم ارنستا زوکو شهردار شهر ترینیتا

۵- مائورو فیسوره شهردار شهر موروتزو

۶- لویزا برینیونه به نیابت از شهردار شهر کاستلتو استورا

۷- خانم سیمونا جاکاردی به نیابت از طرف شهردار فوسانو

۸- داریو لینگوا به نیابت از شهردار شهر مارگاریتا

۹- خانم پائولا انگیلانته به نیابت از شهردار کوستیلیولو سالوتزو

۱۰ - الساندرا آبونا به نیابت از شهرداری دولیانی

۱۱- ایوانو آیرالدی شهردار شهر فاریلیانو

۱۲ - نیکُلا اسکلینو شهردار شهر کارو

۱۳ - مارکو ارنئودو شهردار شهر روکا برونو

۱۴- مارکو گالو شهردار شهر بوسکا

۱۵ - جانکارلو پانرو شهردار شهر ورتزولو

۱۶ - الیزابتا باراکو به نیابت از شهردار شهر فرابوزا سوتانا

۱۷ - نادیا مارتینی به نیابت از شهردار شهر چرواسکا

۱۸ - بیاین شهردار شهر بِل ودره لانگه

۱۹-جانلوکا موناکو شهردار شهر والورایته

۲۰- دانیلوبر ناردی شهردار شهر وینیولو

۲۱ - مارینتا گولتو به نیابت از شهرداری ریتانا

۲۲ - گلادیو بائودینو شهردار شهر کیوزا پزیو

 

در ادامه مراسم گروه‌های هنری شمال ایتالیا ترانه‌هایی در رابطه با آزادی و عدالت اجتماعی اجرا کردند ترانه سرود بلاچاو از سروده‌های مبارزات پارتیزانها علیه دیکتاتوری و فاشیسم به زبان فارسی اجرا شد.

 

در ادامه طرح ده ماده‌ای خانم مریم رجوی برای ایران آزاد فردا خوانده شد. سپس برنامه ترانه "مریم" با تصاویری از صحنه‌های مقاومت مردم ایران اجرا شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c93fdde-59c0-4de2-92ae-e3a1e74a6781"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات