728 x 90

حمایت شورای اتحادیه‌های کارگری استرالیا از قیام مردم ایران

میشل اونیل رئیس شورای اتحادیه‌های کارگری استرالیا
میشل اونیل رئیس شورای اتحادیه‌های کارگری استرالیا

حمایت شورای اتحادیه‌های کارگری استرالیا

از قیام مردم ایران

خانم میشل اونیل رئیس شورای اتحادیه‌های کارگری استرالیا از سوی جنبش اتحادیه‌ای استرالیا مراتب انزجار خود را از سرکوب خیزش سراسری مردم ایران ابراز داشت. وی از قیام شجاعانه مردم سراسر ایران که خواهان پایان دادن به دیکتاتوری، تبعیض علیه زنان و اقلیتهای قومی و پایان دادن به بی‌عدالتی هستند حمایت کرد. خانم اونیل گفت این رژیم همواره به‌عنوان یکی از بدترین رژیمهای جهان از نظر حقوق کارگران رتبه‌بندی می‌شود، زیرا اعضای اتحادیه‌ها، از جمله اتحادیه‌های کارگری را به‌دلیل استفاده از حقوق خود در آزادی بیان و آزادی تشکل، زندانی می‌کند. اعتراضات در ایران بسیار مهم و انگیزاننده هستند. زنان به‌طور خاص و مردم به‌طور عام در سراسر ایران شجاعانه و با ریسک زیاد در مقابل این رژیم سرکوبگر ایستادگی می‌کنند. زنان، جوانان و کارگران در خط مقدم این اعتراضات قرار دارند.

رئیس شورای اتحادیه‌های کارگری استرالیا تأکید کرد جنبش اتحادیه‌ای استرالیا همبستگی خود را با مردم ایران در مبارزه برای آزادی، برابری، عدالت و احترام به حقوق‌بشر اعلام می‌کند و در کنار آنها می‌ایستد.

بیانیه شورای اتحادیه‌های کارگری استرالیا ۱۵مهرماه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/110e9bd9-8326-4c9e-916c-6337766fadb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات