728 x 90

حمایت شخصیتهای بین‌المللی از قیام سراسری مردم ایران

قیام سراسری ایران
قیام سراسری ایران

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

شمار کشته‌شدگان توسط نیروهای امنیتی در ایران جای نگرانی جدی است همه مردم ایران باید قادر باشند بدون ترس از انتقام، نظر و عقیده خود را بیان کنند رژیم ایران باید فوراً دسترسی کامل به اینترنت را برقرار سازد.

 

جوزف بایدن ازکاندیدهای دموکرات برای ریاست‌جمهوری معاون پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا:

با خانواده‌های معترضان ایرانی که در هفته گذشته کشته شدند ابراز همدردی می‌کنیم.

ایرانیان مانند مردم در همه جا حق دارند بدون این‌که مورد حمله وحشیانه دولت خودشان قرار بگیرند.

 

 

برایان هوک مسئول گروه اقدام ایران در وزارت‌خارجه آمریکا:

رژیم ایران تلاش کرد با قطع اینترنت همه کشته‌شدگان و فاجعه‌یی را که بر هزاران معترض در سراسر کشور وارد آورده است پنهان کند ما دنبال این هستیم فیس‌بوک و اینستاگرام و توئیتر حساب‌های خامنه‌ای ظریف و حسن روحانی راببندند.

 

 

 

یانیک فاونک، نماینده مجلس ملی فرانسه:

کشتار مردم ایران، جنایت علیه بشریت فراخوان به شورای امنیت برای بررسی جنایت علیه قیام کنندگان

 

یانیک فاونک، نماینده مجلس ملی فرانسه: من یانیک فاونک، نماینده پارلمان از لاماین و عضو گروه نمایندگان مجلس حامی شورای ملی مقاومت ایران هستم و می‌خواهم با این پیام صمیمانه‌ترین و خالصانه‌ترین حمایتم را به خانواده‌های ۲۰۰قربانی سرکوب ایران، ارائه دهم، انتقام‌جویی‌های وحشتناک علیه مردم ایران، در تظاهرات این آخر هفته. و دستگیری هزاران نفر و سوءاستفاده این رژیم را محکوم می‌کنم. و حمایت گرم و صمیمانه خود را از مردم ایران اعلام می‌کنم.

جنایات علیه بشریت را محکوم می‌کنم. امیدوارم شورای امنیت سازمان ملل به این وضعیت جدی بپردازد و یک بار دیگر، من به مردم فکر ایران می‌کنم. و آرزو می‌کنم که دوباره آزادی خود را بازیابند.

 

 

 

صالح القلاب وزیر پیشین تبلیغات اردن:

پیامی خطاب به قهرمانان ایران: بدانید که تمامی آزادیخواهان جهان در کنار شما ایستاده‌اند و به شما می‌گویند: پایداری کنید و استقامت کنید، همانا شما برتر هستید

 

هزاران درود به آنهایی که با خون و جانهایشان آینده مردم ایران بزرگ را رقم می‌زنند، طلوع سپیده دم که ایران را فرا می‌گیرد، براین تأکید دارد که روزهای معدود و کمی از عمر این رژیمِ مستبد و مرتجع باقی مانده و به پایان آن نزدیک شده است. ۴۰سال حاکمیت ارتجاعی آخوندها که کماکان مغایر حرکت تاریخ سیر می‌کنند به لحظات آخر خود رسیده است.

این فاز گذرا به پایان خود نزدیک شده است و طلوع پیروزی بزرگ نمایان شده است، و تمامی این خشونتهای خونین که افراد خامنه‌ای بکار می‌گیرند، بیانگر این است که این رژیم، آخرین نفس های خود را می‌کشد.خمینی و خامنه‌ای ایران را در مسیر تاریکی بردند، اما انقلاب بزرگ شما در مسیر تمدن و روزهای درخشان، خود را باز خواهد یافت.تمامی آزادگان جهان به شما چشم دوخته‌اند، و قلب همه آنها با شماست... بنابراین می‌گویم به پیش.. پیروزی در دسترس است، خداوند با شما است و ما با شما هستیم..

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1aeaa40-6242-4fba-ae71-4f076befd6f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات