728 x 90

هلاکت یکی دیگر از مأموران سرکوبگر انتظامی در درگیری مسلحانه در مسجد سلیمان

هلاکت یکی از مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی در مسجد سلیمان
هلاکت یکی از مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی در مسجد سلیمان

بنا به‌گزارش خبرگزاریهای حکومتی از جمله تسنیم یکی دیگر از نیروهای سرکوبگر انتظامی در مسجدسلیمان در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

تسنیم نوشت: ساعاتی پیش استواریکم سعید پویان از پرسنل آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان در درگیری [با افراد] مسلح کشته شد.

حمیدرضا بهاروند سرکرده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در این ارتباط گفت: ‌صبح امروز (شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲) مأموران انتظامی در اجرای حکم قضائی جهت دستگیری [افراد] مسلح به محل اختفای او اعزام شدند.

 در این عملیات فرد مسلح به‌محض مشاهده اقدام به تیراندازی کرد که استواریکم "سعید پویان" بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل و کشته شد.

فرد مسلح متواری است.

 

عصر روز جمعه ۲۷مرداد دو تن از مأموران سرکوبگر رژیم آخوندی در درگیری مسلحانه در خیابان صدوقی اصفهان به‌هلاکت رسیدند.

خبرگزاری سپاه پاسداران به‌نقل از جانشین سرکرده پلیس اصفهان نوشت: عصر امروز یک مرد مسلح در خیابان صدوقی اصفهان تیراندازی کرده و یک نفر را کُشته و بعد از حضور مأموران به آنها هم شلیک کرده است. وی ۲مأمور را زخمی کرد که یکی از آنها کشته شد. 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ماموران بهلاکت رسیده را استوار یکم امیر حسین‌زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان نام برده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز شنبه ۲۸مرداد اعلام کرد که دومین مامور نیروی انتظامی که در درگیری زخمی شده بود و به بیمارستان منتقل شده بود، به‌هلاکت رسیده است.

خبرگزاری فارس رژیم اعلام کرده است که فرد مسلح در این درگیری کشته شده است.

پاسدار جنایتکار رادان روز چهارشنبه ۲۵مرداد در جمع خبرنگاران حکومتی در بجنورد اعتراف کرد که طی امسال ۴۰نفر از نیروهایش به‌هلاکت رسیده‌اند.

وی برای روحیه دادن به نیروی وارفته خود گفت: در خصوص امنیت مردم با هیچ فردی شوخی نداریم و اگر فردی بر روی امنیت اسلحه بگیرد کمترین مزدش، افتادنش در کنار همان اسلحه است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7eb68cd-29a2-4ed2-be87-92118d2df178"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات