728 x 90

حمایت بازاریان، کسبه و کارگران شهرهای مختلف از اعتصاب رانندگان کامیون

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط اقشار مختلف جامعه
حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط اقشار مختلف جامعه

اعتصاب رانندگان کامیون در بیش از ۱۲۰شهر و ۳۰استان از حمایت گسترده سایر اقشار مردم برخوردار است. پیامهایی از شهرهای مختلف دریافت کردیم که در زیر بخشی از آنها را می‌بینید:

 

اعلام حمایت جمعی از کسبه جنوب تهران از اعتصاب رانندگان

درود بر شیرمردان زحتمکش، سلاطین جاده‌های ایران، در شرایط کنونی که در جای جای این وطن حرکتهای اعتراضی مردم برای احقاق حق عالم گیر شده و تمام دنیا نظاره‌گر این حق خواهی است، بی‌شک تداوم راهتان نتیجه بخش خواهد بود. اتحاد شما نمونه و الگویی برای همه هموطنان خواهد بود. دیری نخواهد بود که این اعتراضات همه گیر شود. ایران‌زمین به فرزندانی چون شما افتخار می‌کند و فرزندان شما در آینده‌یی نزدیک به شما می‌بالند. ما جمعی از کسبه جنوب تهران بدینوسیله حمایت خود را از شما اعلام می‌کنیم. خواستیم بدانید که در این مسیر تنها نیستند. راهتان هموار پیروز باشید.

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط جمعی از کسبه جنوب تهران

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط جمعی از کسبه جنوب تهران

 

اعلام حمایت صنف درب و پنجره دو جداره (UPVS) در مشهد

امروز ششمین روز اعتصاب سراسری کامیون‌داران زحمتکش است که در اعتراض به هزینه‌های بالای تهیه قطعات یدکی و مواد و همچنین پایین بودن کرایه و اخاذیهایی که به‌طور مستمر از این قشر تأثیرگذار ادامه دارد. دولت بارها تلاش کرده که با وعده‌های پوشالی و با فریبکاری آنها را از ادامه اعتصاب منصرف کند. اما کامیون‌داران به تجربه دریافته‌اند که بدون فشاری بر احقاق حقوق از دست رفته خود به مطالبات خودشان نخواهند رسید و گفته‌اند که تا رسیدن به خواسته‌های خودشان از اعتصاب سرسوزنی عقب‌نشینی نخواهند کرد. ما جمعی از بازاریان در صنف درب و پنجره دو جداره از اعتصاب آنها حمایت می‌کنیم و یاد می‌گیریم که ما هم مثل آنها برای رسیدن به مطالبات خودمان متحد و قوی باشیم. و می‌گوییم خسته نشوید و به اعتراض و اعتصاب خودتان ادامه دهید. شک نکنید که سایر اصناف و اقشار هم پشت شما خواهند آمد

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط صنف درب و پنجره دو جداره مشهد

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط صنف درب و پنجره دو جداره مشهد

 

حمایت جمعی از پرسنل پالایشگاه شازند اراک از اعتصاب کامیون‌داران

جمعی از پرسنل پالایشگاه شازند اراک طی بیانیه‌یی در حمایت از کامیون‌داران اعتصابی از جمله اعلام کردند:

امروز در همه کشور ما تمام اقشار شریف و زحمتکش به‌پاخاسته‌اند تا حق خود را مطالبه کنند. یک روز کارگران نیشکر و هپکو و یک روز کارگران قهرمان راه‌آهن و یک روز کارگران قهرمان راه‌آهن و یک روز معلمین آزاده میهن عزیزان ایران و یک روز غارت‌شدگان کاسپین و یک روز کازرون و یک روز اهواز و اصفهان و الآن اعتصاب و اعتراض کامیون‌داران شریف کشورمان بعد از ۶روز اعتصاب هم‌چنان قهرمانانه به ایستادگی در برابر بی‌عدالتیها و غارت و چپاول که نسبت به آنها می‌شود پایداری می‌کنند. درود بر شرف آنها که نمونه‌یی برای دیگر اقشار جامعه شده‌اند که همه بلند شوند و حتی به یغما رفته خود را بگیرند.

ما جمعی از کارگران و کارکنان پالایشگاه شازند اراک که خودمان تحت ظلم و ستم قرار داریم از حق و حقوق رانندگان عزیز حمایت می‌کنیم و بدینوسیله حمایت خودمان را از شما اعلام می‌کنیم فردا از آن ماست.

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط کارگران و کارمندان پالایشگاه شازند اراک

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط کارگران و کارمندان پالایشگاه شازند اراک

 

پیام حمایت جمعی از بازاریان و کسبه اراک

ما بازاریان و کسبه اراک از حقوق قانونی و مشروع رانندگان کامیون و خواستههای به حق آنها حمایت می‌کنیم که هم چنان قهرمانانه به ایستادگی در برابر بی‌عدالتیها و غارت و چپاول که نسبت به آنها می‌شود پایداری می‌کنند درود بر شرف و ایستادگی شما در مقابل اجحاف و ظلمی که به آنها می‌شود و در مقابل آن بلند شدند تا صدایشان را به گوش جهانیان برسانند تا بتوانند حق رفته خود را بگیرند.

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط جمعی از بازاریان و کسبه اراک

حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون توسط جمعی از بازاریان و کسبه اراک

 

بیشتر بخوانید

همبستگی با اعتصاب رانندگان کامیون، هفته اول

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1246b05-396c-447a-ba0a-a5035e96dda7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات