728 x 90

حفره‌های سیاه از حقوق مردم می‌مکند، اعتراف نماینده مجلس آخوندی

فساد و اختلاس در رژیم
فساد و اختلاس در رژیم

به گزارش خبرگزاری مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه ۱۶فروردین، حسن لطفی با اشاره به اعتراضات فرهنگیان و بازنشستگان برای احقاق حقوق به غارت رفته‌شان گفت: شما هر روز شاهد این هستید که فرهنگیان عزیز در سطح کشور جلوی مجلس تجمع می‌کنند و حق خودشان را می‌خواهند ما عملاً داریم این حق را از فرهنگیان کشور ساقط می‌کنیم.

این نماینده مجلس آخوندی افزود: من به ... رئیسی هم عرض کردم که ما دولتی فربه‌تر از دولت در داخل کشور تشکیل دادیم که به هیچ کسی پاسخگو نیستند.

وی سپس با اشاره به دانشگاه آزاد اسلامی رژیم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مصداقش هستش به چه کسی پاسخگو هستش؟ کی‌ها عضو هیأت مدیره‌اش هستند؟ کدامیک از دانشجویان کشور اطلاعاتی از پولی که داره به دانشگاه می‌دهد خبر داره؟

لطفی به موردی دیگر از این غارتها اشاره کرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی یکی از اونهاست مؤسسه عمومی غیردولتی‌ست به چه کسی پاسخگو هستش؟ کی داره بهش نظارت می‌کند؟ کدام یکی از بیمه شده‌ها عضو هیأت مدیره صندوق تأمین اجتماعی ست؟ کدامیک از بازنشستگان یا بچه‌های بازنشستگان در شرکت‌های شصتا مشغول به کار هستند؟

وی درباره سازمان بازنشستگی هم گفت: سازمان بازنشستگی کشوری هم‌چنین یک سازمان مؤسسه عمومی غیردولتی است، سال۹۷ دیوان محاسبات گزارش داد که ۴هزار میلیارد تومان از پول بیمه شده‌ها برداشته شده و صرف شرکت‌های ضرر ده سازمان بازنشستگی شده؛ ۱۶ تا صندوق ۱۸تا صندوق بازنشستگی در کشور داریم که دو تا از صندوقها قانون دارند بقیه قانون ندارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/537ad474-7125-4979-9ab0-821909b2727e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات