728 x 90

حزب کمونیست کارگری ایران حمله دولت آلبانی به اشرف ۳ را شدیداً محکوم می‌کند

حمله پلیس آلبانی به اشرف ۳
حمله پلیس آلبانی به اشرف ۳

حزب کمونیست کارگری ایران:

حمله دولت آلبانی به اردوگاه سازمان مجاهدین را شدیداً محکوم می‌کنیم

بنا به گزارشها صبح روز ۲۰ماه ژوئن صدها پلیس آلبانی به اردوگاه سازمان مجاهدین در این کشور هجوم برده و با گاز اشک‌آور و گاز فلفل ساکنان این اردوگاه را مورد حمله قرار داده است. در جریان این حمله یکی از اعضای سازمان مجاهدین کشته شده و شماری از ساکنان این اردوگاه به بیمارستان منتقل شده‌اند. پلیس آلبانی هم‌چنین بسیاری از درها و کمدها و کامپیوترها را در این اردوگاه شکسته و تعدادی از کامپیوترها را با خود برده است. دولت آلبانی در توجیه این عمل سرکوبگرانه خود به «فعالیت غیرقانونی و ظن فعالیت سیاسی اعضای مجاهدین در این کشور» اشاره کرده است.

رفتار ضدانسانی دولت آلبانی و سیاست وزارت‌خارجه آمریکا که به‌دلیل موضع‌گیری سیاسی علیه مجاهدین یورش پلیس آلبانی به اردوگاه آنها را مورد تأیید قرار داده است و هم‌چنین جلوگیری دولت فرانسه از گردهمایی سالانه مجاهدین در این کشور و دلایل شرم‌آوری که برای این سیاست خود، از جمله دلایل ژئوپلتیک و درگیری گروه‌های رقیب در اپوزیسیون جمهوری اسلامی، ارائه داده تردیدی باقی نمی‌گذارد که این اقدامات جزیی از ساخت و پاخت سیاسی دولتهای ارتجاعی با جمهوری اسلامی است. دول غربی در مذاکرات اخیر خود با جمهوری اسلامی امتیازات زیادی از آن گرفته و در مقابل عقب‌نشینیهای جمهوری اسلامی، دست به اتخاذ چنین سیاستی زده‌اند. دولتهای آمریکا و فرانسه حتی نخواسته‌اند به این سیاست کثیف خود پوشش حقوقی و قابل قبولی برای ارائه به افکار عمومی بدهند.

حزب کمونیست کارگری اقدام دولت آلبانی و موضع دول آمریکا و فرانسه را شدیداً محکوم می‌کند و با افشای پشت‌پرده این سیاست‌ها تلاش می‌کند توجه مردم جهان را به ساخت و پاخت این دولتها با حکومت تروریست و جنایتکار اسلامی جلب کند. حزب، کلیه نیروهای اپوزیسیون جمهوری اسلامی را به اتخاذ موضعی قاطع علیه اقدام سرکوبگرانه دولت آلبانی و سیاست دولتهای آمریکا و فرانسه فرامی‌خواند.

جمهوری اسلامی در سطح جهان منفور و منزوی است و ضعیف‌تر و بحرانی‌تر از آنست که بتواند خود را از انقلاب مردم ایران که حمایت وسیع مردم جهان را نیز با خود دارد نجات دهد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱ژوئن ۲۰۲۳

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d9e3a0a-352b-4278-81e1-fb114ccbf59c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات