728 x 90

حزب ملی نیوزیلند از نخست‌وزیر این کشور خواست سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند

سپاه پاسداران
سپاه پاسداران

حزب ملی نیوزیلند از نخست‌وزیر این کشور خواست سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند

سایت اسکوپ نیوزلند روز دوم آذر درباره سرکوب و خشونت معترضان در ایران نوشت: نخست‌وزیر خواستار اقدام برای ایران شد.
گری براونلی، سخنگوی امور خارجه از حزب ملی، می‌گوید که حزب ملی از نخست‌وزیر می‌خواهد که سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند.

حزب ملی با امضای نامه‌یی در کنار همه احزاب مخالف از نخست‌وزیر خواسته است تا سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی بر اساس قانون سرکوب تروریسم معرفی کند.

سپاه پاسداران در ایران مسئول جنایات وحشتناکی است که در حال حاضر انجام می‌شود، به‌ویژه علیه زنانی که در ایران به‌سادگی خواستار آزادی‌هایی هستند که ما هر روز در نیوزلند آن را بدیهی می‌دانیم... .

سایت میراژ استرالیا در همین رابطه نوشت: احزاب سیاسی خواستار اقدام علیه ایران هستند.
حزب سبز نیوزلند نوشت: احزاب از سراسر پارلمان گردهم آمده‌اند تا از دولت بخواهند که اقدام قاطعانه‌ای برای پاسخگویی به مسئولان خشونت و نقض حقوق‌بشر در ایران انجام دهد.

گلریز قهرمان، سخنگوی امور خارجه و حقوق‌بشر حزب سبزها می‌گوید: «ما در نیوزیلند می‌توانیم از فعالان شجاع ایرانی که برای ایجاد تغییرات معنی‌دار در کشورشان می‌جنگند، با نامگذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی حمایت و به محافظت از آنها کمک کنیم».

گلریز قهرمان می‌گوید: ما از دولت نیوزلند می‌خواهیم که با دوستان و متحدان خود در جامعه بین‌المللی وارد عمل شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be01ffa2-0580-4bec-b808-47b3a78345bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات