728 x 90

حزب سوسیال‌دموکرات آلمان خواهان اعمال تحریم‌های بیشتر علیه رژیم ایران شد

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

حزب سوسیال‌دموکرات آلمان؛ روز یکشنبه ۱۵آبان در یک نشست ویژه؛ با رأی اکثریت اعضا خود اقدام به صدور قطعنامه‌ای کرد که در آن ضمن محکوم کردن شدید سرکوب اعتراضات سراسری در ایران خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه رژیم ایران شد.
در قسمتی از این قطعنامه آمده است: «صدها کشته، قتل‌های سیاسی، زخمی‌های بی‌شمار و دهها هزار زندانی که با مجازات‌های ظالمانه‌ای از جمله مجازات اعدام روبه‌رو هستند، نشانی دوباره از ایدئولوژی و خشونت ضدبشری رژیم ایران است».
قطعنامه حزب سوسیال‌دموکرات آلمان هم‌چنین با اشاره به روابط موجود دیپلماتیک با رژیم ایران از دولت اولاف شولتس می‌خواهد که «از همه مجاری برای اعتراض دیپلماتیک علیه اقدامات رژیم ایران استفاده کند. تا زمانی که آزادی مردم ایران با خشونت وحشیانه محدود شده باشد، هیچ روابط عادی با رژیم ایران وجود نخواهد داشت. دولت آلمان باید تلاش کند تا اطمینان حاصل شود که شورای حقوق‌بشر سازمان ملل درباره تحقیقات مستقل در مورد نقض حقوق‌بشر در ایران تصمیم می‌گیرد و اخراج ایرانیان باید تا اطلاع ثانوی به‌حالت تعلیق درآید و روادید برای کسانی که نیاز به حمایت دارند تسهیل شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0cfcc73c-af4c-4132-a695-92f6ca0d9b27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات