728 x 90

حاکمیت، رودروی ملت

در حالی که آمار مبتلایان و جان‌باختگان روند صعودی پیدا کرده و روزبه‌روز بیشتر می‌شود، آخوند روحانی در ادامه سیاست دروغ‌درمانی و فریب، مدعی کاهش آمار مبتلایان و جان‌باختگان شد: «ورودی به بیمارستانها در استانها کاهش پیدا کرده و از آن طرف تعداد فوتیها هم روند آن روند کاهشی هست».(آخوند روحانی ۵فروردین ۹۹)

پیش از آن هم خامنه‌ای در هراس از برملا شدن پنهان‌کاری، پای اجنه و دشمنان خارجی را به میان کشید: «دشمنانی هم، دشمنان جن، جنی، هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم می‌کنند. سیستم‌های اطلاعاتی خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری می‌کنند».(خامنه‌ای ۳فروردین ۹۹)

فریب و دجالیت آن‌قدر وقیحانه بود که یک عضو مجلس ارتجاع به‌صراحت گفت: «مردم خودشان برای نجات جانشان تلاش کنند. این‌که منتطر دولت باشند، دولت نتیجه کارش همین بوده است که تا الآن دیده‌ایم و مردم باید جان خود را نجات دهند و به هم کمک کنند. اصلاً فکر کنند، هیچ دولتی نیست که بخواهد به آنها کمک کند، هر کسی هر کاری که می‌تواند برای نجات خودش و خانواده‌اش انجام دهد».(سهیلا جلودارزاده ۵فروردین ۹۹)

یک دست‌فروش مبتلا به کرونا: «میگه این دولت و مسئولان که میگن بیرون نیایید، بیرون نیایید، من دست‌فروش از کجا باید پولمو تهیه کنم. امثال من چیکار کنن؟ امثال من که مثلا دست‌فروشی می‌کنن چیکار کنن؟

یک کارگزار ریزشی نظام، ضمن تهدید به شعله‌ور شدن آتش خشم ملت می‌گوید: «پرسش این است که حکومت در ایران کجاست؟ قرنطینه نیم‌بند فعلی نیز تا اینجا محصول رفتار و خواست و حتی فشار مردم است و نه حکومت. ممکن است در آینده نه چندان دور با شرایط بی‌قدرتی مواجه شویم».(عباس عبدی ۵فروردین ۹۹)

البته مردم منتظر دولت نشده، خودشان آستین بالا زده و با ضدعفونی شهر و اقدامات اولیه و فوری، علیه ویروس و کرونای ولایت قیام کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/134c4f8d-f429-47a7-9b68-1acc90554806"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات