728 x 90

جیک سالیوان: حسابرسی از رژیم ایران و گروه‌های نیابتی آن در قبال تهدیدات علیه دوستان و شرکای خود

جیک سالیوان
جیک سالیوان

جیک سالیوان؛ مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه ۱۲فروردین با صدور بیانیه‌یی پیرامون دیپلماسی و تحولات در خاورمیانه با تأکید بر تعهد آمریکا بر حسابرسی از رژیم ایران و گروه‌های نیابتی آن اعلام کرد: «ما به استفاده از تمام اختیارات مناسب برای حسابرسی از ایران و گروه‌های نیابتی آن در قبال تهدیدات علیه دوستان و شرکای خود ادامه خواهیم داد».


وی در این بیانیه با حمایت از آتش‌بس دو ماهه اعلام شده در یمن اضافه کرد: «حتی در حالی که ما برای پایان دادن به جنگ در یمن تلاش می‌کنیم، نمی‌توان در تعهد پرزیدنت بایدن به حمایت از دفاع از شرکایمان، از جمله امارات و عربستان سعودی تردید داشت. اوایل این هفته، وزارت خزانه‌داری تحریم‌های جدیدی را علیه شبکه خرید موشکی ایران بر اساس فرمان اجرایی ۱۳۳۸۲ اعلام کرد که اشاعه‌دهنده سلاحهای کشتار جمعی و حامیان آنها را هدف قرار می‌دهد. ما به استفاده از تمام اختیارات مناسب برای حسابرسی از رژیم ایران و گروه‌های نیابتی آن در قبال تهدیدات علیه دوستان و شرکای خود ادامه خواهیم داد» (سایت کاخ سفید ۱۲فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c47b02db-6ee6-46cd-bc84-385cf96c5f74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات