728 x 90

جیمز کلورلی: سپاه پاسداران در تمامیت‌اش توسط انگلستان تحریم شده است

جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس

جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلستان روز سه‌شنبه ۶دی ۱۴۰۱ در پاسخ به سوالی  به تشریح اقدامات دولت انگلستان در ماه‌های اخیر  پرداخت و گفت: سپاه پاسداران در تمامیت‌اش توسط انگلستان تحریم شده است و ما مستبدین در ایران را مورد حسابرسی قرار خواهیم داد.

وزیر خارجه انگلستان پاسخ این سوال که شما در رابطه با رژیم ایران چه کارهایی انجام می‌دهید؟ با انتشار کلیپی در حساب توییتر خود گفت: خب، به‌دلیل اقدامات بین‌المللی و داخلی آنها، ما هنوز باید کارهای زیادی انجام دهیم، در رابطه با برجام، برای تلاش و جلوگیری از این‌که آنها به تسلیحات اتمی دست پیدا کنند. ما گشت ارشاد را تحریم کرده‌ایم. ما قضاتی را که معترضان در ایران را محاکمه می‌کنند، تحریم کرده‌ایم. ما سپاه پاسداران را در تمامیت‌اش تحریم کرده‌ایم. و ما هم‌چنین افراد و شرکتهایی را که پهپادهای مسلح برای روسیه فراهم کرده‌اند، تحریم کرده‌ایم. پهپادهایی که برای اقدامهای وحشیانه علیه مردم اوکراین مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین ما این کارها را انجام داده‌ایم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e19f32ed-db29-40f4-98df-f88c7f420b77"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات